Show je horloge met een ander bandje!

Lichtelijk jaloers :laughing::laughing:

1 like

Uhhh, wat? :joy::joy::joy:

2 likes


De 009 op een blauwe Zuludiver, staat 'm beter dan de zwarte Z22. :grin:

1 like

Staat wel heel strak met een wit bandje

1 like

Ik vind dit ook een hele mooie combinatie, vooral omdat het blauwe stiksel zo mooi kleurt met de wijzerplaat. Overigens heb ik hem nu tijdens de zomermaanden weer op een stalen band staan. Maar zodra het minder warm wordt gaat er weer een mooie leren band om.

Fuck die blauwe canvas op de Speedy :raised_hands:

Die blauwe canvas is inderdaad wel :+1: ! Waar heb je die vandaan? Zou nog wel een legergroene willen proberen op mijn Ranger als die er is :blush:

Bartonwatchbands. Is met Quick release wat me stiekem best bevalt :zipper_mouth_face::ok_hand:t2:

2 likes

Thanks, ga ik eens bekijken :smiley:

1 like

En nu de

8 likes

Kan die quick release springbar ook op horloges die oorspronkelijk niet zon quick release hebben? Zou echt ideaal zijn. Band wisselen kost nu soms net te veel tijd.

Ja hoor dat is geen probleem.

  1. Originele Seiko band. Genuine leather? Yeah right. Ding is ondraagbaar. Als je hem buigt knikt hij gewoon.
  2. Strapcode Super 3D Oyster. Gewoon prachtig en een genot in de zomer (en winter).
  3. Times/Red Wing lederen band. Draagt geweldig! *
  4. Hirsch lederen band. Draagt fijn maar ik vind de verschillende ‘groenen’ lastig.

*Bandje gejat van het Times Waterbury horloge van mijn vrouw. De schoenen van Red Wing worden hier ook van gemaakt. Is echt prachtig leer! Als iemand nog zo’n bandje heeft liggen en niks mee doet hou ik me aanbevolen.

5 likes

De “Squale” voor de “huisvader” met beperkt budget, die ook nog Nintendo Switches, Beyblades en andere ongein moet bekostigen :yum:

8 likes


Mijn SKX op nieuwe band overgenomen van forumlid Jeranimo.

4 likes

Goed om te zien dat die bevalt.

1 like

6 likes

6 likes

5 likes

4 likes