Show je horloge (reis)doos!

Ik denk dat je het topic toch even goed moet lezen.

Dat heb ik gedaan en ik begrijp nog steeds niet wat er mis is met volle zon icm een horloge. OV trouwens ook niet, hoewel ik daar geen ervaring mee heb.

Reisdoos

n

1 like

Ik neem altijd m’n hele verzameling mee in de bus

2 likes

Mooi met logo erop zodat iedereen kan zien wat erin zitšŸ˜‚

Misschien wil de TS geen patina, hoewel hij daarmee, als hij later zijn horloge weer doorverkoopt, wel een waardeverhogend kenmerk van een vintage horloge verspeelt. :stuck_out_tongue:

1 like

Een modern horloge zal niet of nauwelijks patina ontwikkelen mits het uitsluitend met hoogwaardige materialen samengesteld is.
Overigens denk ik dat dat bij een oris inderdaad waarschijnlijk gezien de prijs van de gemiddelde oris niet zo is en deze weldegelijk nog patina zou kunnne ontwikkelen.

Niks mis met volle zon lijkt me al kan ik me wel voorstellen dat een horloge helemaal heet te laten bakken ook niet goed is. Maargoed, ik ben geen horlogetechneut verder. Reden dat ik mijn horloge nog niet in volle zon draag is omdat ik in het begin van een nieuw horloge nog iets te zuinig op ben. En ja, dat is Erwin-ding en niet echt te onderbouwen verder. :slight_smile: Wat betreft OV, ik zit tijdens de spits soms in een dusdanig volle bus en trein dat je echt opgepropt zit. Ik vind het gewoon geen fijn idee dat mijn horloge vanalles aantikt of dat je ineens tegen een muur aangedrukt wordt omdat iemand z’n vouwfiets openmaakt of whatever.
Ik had dit in het begin met mijn Seamaster ook maar na verloop zette ik me daar ook gewoon over heen.

Niks doos niet. :watch:ļø
Gewoon een horloge omdoen en meenemen op reis. En vervolgens tot de ontdekkeing komen dat de juiste toch thuis hebt liggen…:face_with_raised_eyebrow:

Hea wat?

Volgens mij schreef ik in gewoon Nederlands toch?