Show je horlogekist / box / koffer

Prachtige collectie!:grin::+1:

1 like

Gekocht bij awco

1 like

Luxe Horlogekist Ferocase Poseidon 5052ELM Wortelhout voor 12 horloges bij BOL besteld

En hij heeft al een naam ook “The moneypit”

box

3 likes

Als jullie een goede horlogebox voor 10 horloges zouden moeten adviseren. Welke is dat dat?
Kijk zelf al dagen rond op bol.com maar met die foto’s van hun ben ik nog niet helemaal overtuigd … tnx in advance

Kijk hier ff, zitten een paar mooie en niet dure tussen: https://m.kish.nl/nl/horlogeboxen/horlogekisten/?allproducts=true&geschikt+voor=10+horloges

2 likes

Staat op mijn wenslijstje:

3 likes

Thanks! Ga even kijken

1 like

Dit is wel echt een mooie, maar niet goedkoop… Is de kwaliteit wel echt ‘top-of-the-bill’?
En vraag me af of ik er geen voor 18 wil… Dan kan ik er ook bandjes/sieraden in doen… Al oogt dat minder mooi… Keuzes :blush:

Voor mij moeten dozen met name functioneel zijn, vind het onnodig om er veel geld aan uit te geven. Daarbij zie ik de meeste toch niet zo vaak.

De linker dozen kunnen 28 horloges in waarvan 8 liggend (zonder kussentje), rechts kunnen er 8 liggend in (zonder kussentje). De middelste dozen 10 met kussentjes en als laatste de voorste waar banden in kunnen.
Oh, ja, allemaal in gebruik,… moet nodig andere medicijnen voorgeschreven krijgen. :wink:

Alles destijds gewoon een keer van eBay geplukt.

13 likes

Functioneel en netjes…:+1:

Ps dat zijn een boel klokjes :grin:

plaats voor 174 stuks?

ben ik nou dronken of is dat best veel…

Ik vermoed het, of je rekenmachine is kapot. :wink:

Ik heb geen kist, maar een vieze, oude koffer die ik ooit in Havana bij een kringloopwinkel heb gevonden.

20 likes

Haha…prachtig :ok_hand: :sunglasses:

Die heb ik al eens voorbij zien komen, mooi!

net teveel klappen gehad met sparren, was uit mijn hoofd :joy:

2 likes

Zal wel een mooi verhaal achter zitten. Cool!

:neutral_face: :neutral_face:

Wacht… nog niet klaar.

:neutral_face::neutral_face::neutral_face::neutral_face:

Zou je een keer een foto willen maken voor in Jouw horlogecollectie op 1 foto? Past dat wel? :smile:

1 like

@Bidle…je had jouw collectie op Flickr ooit eerder hier geplaatst en ik had 'm meteen in m’n favorieten gezet :sunglasses: Het is een geweldige collectie. Met jouw goedkeuren…

flickr. com/ photos/bidle/collections/72157625665009764

De link doet vreemd :thinking: dus ff copy paste doen…

4 likes

Pffff…altijd weer een reality check, zoiets. @bidle heeft het redelijk voor elkaar :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes