Show je horlogekist / box / koffer

Rainer

en Ferocase

5 likes

Merk zou ik niet weten, jaartje geleden gekregen. Venster speciaal voor de seiko solar :grin:

1 like

Ik heb een echte X’enos box. Ook nog een voor 6 exemplaren van deze winkel van gerecicled hout of zo. De doos moet zo goedkoop mogelijk blijven zodat ik meer overhoudt voor horloges. :wink:

6 likes

Helemaal mee eens!

1 like

Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

Zie:

1 like

Ik heb recentelijk een horlogedoos met 6 vakken besteld van het merk “La Royale”. Prima afgewerkt in lak-zwart, erg tevreden mee!

3 likes

Na onze verhuizing heb ik van een oud IKEA meubel een horloge compartiment geknutseld in de ladekast. Voor een niet-timmerman vond ik het best netjes.

Let niet op wat erin ligt. Dit was puur voor de foto :grimacing:

11 likes

Nice :thumbsup:

Die heb ik ook voor 10 horloges, Goedkoop maar doet het prima. Bij mij draaiden de horloges weg door niet klemmende kussentjes. Opgelost met extra vulling. Gekocht in zo’n woning inrichting winkel. :wink:

2 likes

Ben er net achter gekomen dat het een Riverdale horlogebox. Is. Ook een webshop van. Zou nu eerst verder zoeken voor ik er een kocht. Maar begon toen net met verzamelen, wij liepen daar voor iets anders en mijn vrouw zei koop dat ding toch. Ik dacht yes!! Krediet voor 10 horloges van de directie. 1 jaar later kreeg ik er een bij van haar omdat de 1e bijna vol was. Dus…:wink:

Blijft toch leuk de hele horlogebox optijd haha.
Heb mijn box al een keertje gedeeld maar omdat het kan gewoon nog een keertje👍

4 likes

Rainer. Ik ga geen kist voor 6 halen, MOET mezelf beschermen :joy:

11 likes

Mooie collectie!!
Neem aan dat je er ook 1 hebt om te dragen. Volle box en 1 om de pols haha, zoniet een goed excuus voor een NA

Precies mijn gedachte alweer :joy::joy:

2 likes

plaatje.
De HFLE komt er nog bij en na het proeven aan een PO 8500 kaliber die uiteindelijk toch is ingeruild op een speedmaster, ben ik aan het sparen om de box verder te vullen :stuck_out_tongue:

en by night

2 likes

Via bol.com a €26

1 like

7 likes

Just arrived en plenty of room.
2 liggen er nog bij de horlogemaker, dus die plaatsen zijn gereserveerd.
Als iemand nog oude meuk weg te geven heeft, Breitling Omega of Rolex heb ik er wel een shelter voor lol

13 likes

Heeft u ook een foto van de voorkant, schuin? En welk merk is het?