Show je horlogekist / box / koffer

Omdat ik zelf nu eens opzoek ben naar een goede horlogekist/box voor minimaal 4 horloges, dacht ik dat het wel leuk was om eens te zien wat jullie nu hebben…

Zelf trap ik dus niet af, aangezien ik nog op zoek ben. Merk en type vermelden is altijd welkom!

Merk…makita😁

19 likes

Fijne box. Gisteren binnen gekregen.
Zie ook Een horlogebox vd Kerstman!

3 likes

Nu nog met Sinn 140St, de U1 neemt dadelijk het stokje over… rechts zou de SKX007 moeten liggen maar die krijgt saffier en is dus even op vakantie. Maximaal 3 voorlopig :+1::+1:

5 likes

Ik heb een bombproof PeliCase. Zal eens een foto zoeken.

1 like

Songmics horloge box met la gekocht voor 30 piek via Amazon.de. Zeker een aanrader. Buiten mijn verwachting een goede kwaliteit met fijne kussentjes. Horloges zitten er perfect in. Linker box op de foto.

4 likes

Ik heb recent deze gekocht https://www.kish.nl/nl/429623/horloge-reiskoffer-carbon-10-stuks/?pos=4200

Wilde geen houten, geen doorkijk en iets compacts. Ziet er netjes uit al zeg ik het zelf.

Bestaat er überhaupt een horlogedoos voor 3 horloges voor een schapppelijke prijs? Het kleinste wat ik tegenkom is 5.

Ik zie het probleem niet. Always keep space to expand the collection.:grin:

2 likes

Rainer horloge kist met plaats voor 3 horloges…hout, pianolak en superkwaliteit.

En ja inderdaad…er is bij mij nog volop ruimte :joy:

9 likes

Jammer dat alleen de drie vaks Rainer in pianolak bestaat. De rest is “gewoon” hout.

Of kijk ik er overheen?

Waar kun je deze rainer horlogedozen kopen/bestellen?

Ik heb een heel vergelijkbaar model…

Wou heel graag houten model, pianolak is helaas wel heel gevoelig voor vingerafdrukken :smiley:

1 like

Lijkt inderdaad best wel op elkaar…nette box! :thumbsup:

1 like

Gisteren besteld bij de Kijkshop, zeer verrast over de kwaliteit zeker gezien de prijs van 12 euro! Best value for money! Bij bol.com trouwens 24,95.

Hmmmm, das geen geld! *stapt in de auo naar Breda

Een dure doos kan altijd nog, eerst maar eens kijken hoe zo’n kistje bevalt :smiley:

1 like

ik zat hier ook naar te kijken maar ik vind het materiaal van de buitenkant niet zo mooi. Dus ik twijfel nog…

Ik zou even op Amazon.de koekeloeren. Staan een hoop prima horlogedozen op.

Betalen is zo vervelend bij amazon als je geen cc hebt :confused: