Deze is geestig. Kwarts Bruno Söhnle, Glashütte; ex-bovenbuuv. Grossdatum-module op een Ronda-werkje. Er gebeurt hier letterlijk niets. Na enkele malen haar badkamervloer geraakt te hebben (had nothing to do with it
) inclusief uitvoerige reparaties (o.a. nieuwe wijzerplaatpootjes gemaakt) was ze er opeens klaar mee. Zo van “hier, hou maar”. Maar ik heb 'r laatst wel verteld dat-ie altijd een beetje van haar blijft.
Tot die tijd er net een vers bandje voor besteld; Molequin two-tone DownTown Brown. Zit nu op een “petrol”-kleurig bandje dat ooit mijn 1601 sierde.
Net vanavond de batterij vervangen, dat was nog een Sony. Veel te oud, die heten al sinds 2017 MuRata. Was kennelijk nogal oude voorraad van mezelf… Liep nog wel! Is ook weer waterdicht. Voorkant binnenkort met nieuwe band in het WDWV-draadje.
Buuv zelf komt uit Leipzig trouwens; mede daardoor viel ze als een blok voor dit horloge - alweer meerdere jaren geleden.
Dat moet scherper kunnen! Cool bandje!
Uw wens is mijn bevel!
Done!
Bandje met originele Omega doornsluiting was een idee van Jaap (Ten2Two) en heb ik graag van hem overgenomen, het is een Rog, staat inderdaad geweldig!
Ik had niet gedacht dat ik zo verrast zou worden door deze Omega, maar alles valt op z’n plek, ikke isse een ‘Happy Camper’!
Sowieso tophorloge; maar het bandje kan het verschil maken in dat mensen er echt “oooh” en “aaah”-erig van worden. Zelfs een Dan Henry met de juiste Molequin er op plaatst me enkele malen modaal hoger.
Grappig hier hetzelfde laken en pak. Wat zie je heel weinig…
Destijds goudkleurig en nu zilverkleurig afgewerkt
Voor wie de zoekfunctie weet te vinden is hier al veel over te doen geweest.
Deze heb ik ook gebruikt, op “caseback” en “open caseback”, hier kon ik niets op vinden. Ik heb ChatGPT niet gebruikt om een lijst met synoniemen te genereren om zo doende te achterhalen of er eventueel een topic is met raakvlakken.
Uitstekend. GPT niet gebruiken vind ik altijd een pré. ik zocht op uurwerk en zichtbodem omdat het hier allemaal middelbare Nederlanders zijn.