genesis
2 december 2024 om 20:28
21
Uw wens is mijn bevel!
Done!
Bandje met originele Omega doornsluiting was een idee van Jaap (Ten2Two) en heb ik graag van hem overgenomen, het is een Rog, staat inderdaad geweldig!
Ik had niet gedacht dat ik zo verrast zou worden door deze Omega, maar alles valt op z’n plek, ikke isse een ‘Happy Camper’!
1 like
PeterLC
2 december 2024 om 20:31
22
Sowieso tophorloge; maar het bandje kan het verschil maken in dat mensen er echt “oooh” en “aaah”-erig van worden. Zelfs een Dan Henry met de juiste Molequin er op plaatst me enkele malen modaal hoger.
2 likes
Mooi afgewerkt uurwerk waar je door de rotor toch vrij weinig van ziet.
10 likes
Wat oudere foto’s die ik hier gepost heb.
15 likes
Roedolf
3 december 2024 om 08:49
27
Grappig hier hetzelfde laken en pak. Wat zie je heel weinig…
Destijds goudkleurig en nu zilverkleurig afgewerkt
3 likes
APMV
3 december 2024 om 18:26
29
Timex Marlin
Tudor BB 925
Longines master
Timex Expedition North
Hamilton Jazzmaster Viewmatic
6 likes
Roedolf
4 december 2024 om 08:59
30
Certina DS-2 Powermatic 80…
5 likes
Voor wie de zoekfunctie weet te vinden is hier al veel over te doen geweest.
Er zijn hier wel vaak discussies over geweest, maar ik heb er maar weinig topics over gezien. De zoekfunctie leert mij dat een topic in 2015 een totaal van zeven (!) reacties ontlokte met dit onderwerp.
In het verleden heb ik al eens geroepen dat verticale integratie an sich geen doel zou moeten zijn en ook geen maatstaf voor kwaliteit is. Nu meen ik mij ook te herinneren dat @tompj destijds wel zwaar liet wegen of iets uit een verticaal geïntegreerde tent kwam of niet.
Dus toe…
Het idee is het volgende, om zoveel mogelijk uurwerken met VERSCHILLENDE aantallen jewels/rubies/stenen te vinden. Als er al een post is met het aantal dat jij wilde posten… moet je een uurwerk met een ander aantal zoeken
Zet voor de duidelijkheid je aantal jewels in het onderwerp van je post!
Ik ben erg benieuwd hoeveel we er kunnen vinden/in ons bezit hebben! Het leukste is natuurlijk als je je beperkt tot je eigen uurwerken.
Beste HF ers,
Op hf zie ik al dat geweld langskomen van Lange, JLC, Vacheron met bijbehorende pracht uurwerken. Dus ook met zichtbodems.
Maar is er tot laten we zeggen 5000.- ook nog iets bijzonder moois te kijk?
Show ze maar, die mooie stukken die aan de achterkant net zo mooi zijn als aan de voorkant.
Deze heb ik ook gebruikt, op “caseback” en “open caseback”, hier kon ik niets op vinden. Ik heb ChatGPT niet gebruikt om een lijst met synoniemen te genereren om zo doende te achterhalen of er eventueel een topic is met raakvlakken.
2 likes
Seiko NH35. Simpel maar effectief.
2 likes
Jooost
26 mei 2026 om 11:50
37
Normaal moet het wel iets heel aparts zijn wil ik het een toegevoegde waarde vinden, maar door de strakke afwerking ziet deze er ook top uit
1 like
Cheap chinezen kunnen ook leuk zijn.
9 likes
Kad
26 mei 2026 om 21:08
40
Heel mooi! Die moest ik even opzoeken.
Heel dun en verfijnd.
Hoe draagt die, en welke polsmaat heb je?