Wall of hate incoming…
Kijk je met afschuw of met blijdschap?
Ik kijk erna met een open mind. Vind het interessant om te zien wat een zakenman weet te doen ipv een politiek gesponsord persoon met teveel verborgen belangen.
Nu vond ik Obama zover ik kan beoordelen een prima persoon voor de US.
Maar Hillary vind ik maar een eng mens… Ja, enger dan DT.
Sluit ik me bij aan. Interessant om de komende jaren te gaan volgen.
Opvallend (en gelukkig maar) dat hij direct opriep tot verbroedering (min of meer)…
Daar volg ik je volledig in! Ik vermoed (en hoop) dat Trump veel gematigder en rechtuiter zal regeren dan zijn campagne doet denken.
Het had een zwarte nacht kunnen worden of een inktzwarte nacht … helaas is hij inkzwart geworden en alle dagen hieropvolgend zullen nooit meer, nooit meer, nooit … meer …
Maar een zwart horloge aangetrokken op zwarte nato dus …
Ik meng me normaliter nooit in politieke discussies (en ik heb hier straks spijt van), maar waarom denk je dit? Wil je dit onderbouwen? Mijn collega’s hier riepen ook dat het een zwarte dag is. Maar wat gaat er in 2018 anders zijn?
*disclaimer: hiermee zeg ik niet dat ik het (on)eens met je ben, maar ik ben benieuwd naar deze roeptoeterij van de lage landen.
Dadelijk lekker de auto in rammen met Airco aan, ramen open en die bak lekker de toerenbegrenzer in rammen.
Climate change is a lie!
Kiezen tussen twee kwaden was het zeker, net als velen hoop ik dat hij iets gematigder wordt.
Ofwel: “Gewoon effe normaal doen”.
- off topic, heel ffkes, maar …-
2018 ? … vandaag al… een iemand die één, zoniet de machtigste man op aarde wordt, zich als een ongeleid projectiel, infantiel, haatdragend etc. uithaalt naar alles om hem heen… is gevaarlijk, need I say more?
Graag. Concrete voorbeelden bij voorkeur met effectieve consequenties voor Amerika, maar vooral Europa.
nee niet in dit topic, dat is off topic, als het Off Topic er weer is, dan graag!
Oke ik had al een alinea of 2 geschreven hierover als reactie hierop.
Maar politieke discussies zonder doel horen thuis op de zaterdagavond na 3x te diep in het glaasje te hebben gekeken na een eindeloos potje Risk.
Vond ik ook erg opvallend, zijn speech klonk zoveel redelijker en verstandiger dan alles wat er de afgelopen maanden uit zijn mond is gekomen.
Om ontopic te blijven toch een horlogeplaatje
Populisme viert hoogtij, dit is slecht voor een land. Politici moeten beslissingen maken die het beste zijn voor een land, op basis van wat de experts en kenners ervan denken, niet op basis van wat het volk ervan vindt. De burger is niet in staat om een goed onderbouwde mening te vormen over het merendeel van zaken waar de politiek over moet beslissen. Natuurlijk moet de politiek in grote lijnen kijken naar wat het volk ergens van vindt, maar dit moet gefilterd worden om tot goede regelgeving te leiden.
Verder, elke president-elect geeft zo’n verbroederende speech, dit stelt helemaal niets voor.
Interessant is leuk voor een horloge dat je om de pols hebt. Niet om hoe een land geregeerd word. Ik heb liever dat dat gedegen gebeurt dan dat het “interessant” is om te volgen.
Het horloge wat ik om heb vandaag heeft ook een connectie met Amerika, het is namelijk een paar maanden terug vanuit Amerika overgevlogen naar hier. Zoals te zien is heeft het horloge een ruig leven gehad. Gek genoeg zijn deze horloges in vrij grote oplage gemaakt maar is een exemplaar is goeie conditie vinden een enorme uitdaging. Dat heeft te maken met de geschiedenis van Seiko divers. Seiko’s waren veelal beschikbaar in Azie toen de Amerikanen in de jaren 60 daar naar toe gingen om politie man te spelen in Vietnam. Enkele Seiko’s maakten zelfs deel uit van de uitrusting van special forces en ze waren te koop op militaire basisen in Azie. De Seiko’s werden erg geliefd bij de soldaten vanwege hun reputatie erg robuust te zijn. Veel van deze Seiko’s hebben dus een zwaar leven gehad en als echte beater gebruikt. Nu ben ik wel benieuwd of de wisseling van de wacht in Amerika invloed zal hebben op de buitenlandse politiek en we weer Amerikaanse buitenlande campagnes zullen gaan zien.
Wat mensen niet beseffen is dat de republikeinen in tegenstelling tot de democraten de afgelopen jaren ook de macht in de senaat hebben waardoor ze een stuk meer drastische veranderingen moeiteloos door kunnen zullen gaan voeren.