Tof, gefeliciteerd!
Merci!![]()
Vanmiddag nog gespot bij een juwelier in Gouda, en hij ligt ook nog in de Seiko Outlet.
Maar…top horloge!
Het gaat niet om de gewone versie maar om de 1959 limited edition. Ik kon er geen een vinden in nieuwstaat voor een redelijke prijs. Maar ik ben een pensionado met weinig kennis van efficiënt zoeken op internet. ![]()
Ik was erg blij er hier vandaag tegenaan te lopen. Gelijk de knoop door gehakt.
Dank voor je aanvulling. ![]()
Zo mooi!!
Gefeliciteerd met dit prachtige horloge ![]()
British racing green.
Eens. Overigens denk ik dat de fotos op het internet waarin de kleur vergeleken wordt niet echt representatief zijn.
Dankje kerel! ![]()
Ja, de limited edition bedoel ik uiteraard ook…Maar je hebt 'm en daar gaat het om.
Mooie foto. Dit is de mystic rainforest toch? Altijd een mooi model gevonden.
Thanks! Yep, de mystic forest inderdaad. In het echt en bij goed daglicht is de dial echt spectaculair. De band is ook echt goed gedaan en wat mij betreft on par met banden die je op een GS vindt. Sommige hebben een hekel aan GS banden, ik ben er, op het gebrek van taper na, erg goed over te spreken.
De grote X op veel Seiko’s blijf ik toch heel jammer vinden. Voor mij inmiddels een nogo.
Ik heb nooit gesnapt waarom zoveel mensen dit zo hatelijk vinden. Is daar een associatie die ik niet heb de oorzaak van?
Heel mooi, ik heb deze hoog op de lijst staan.
Ik haat het niet, ik vind het gewoon jammer. Daardoor koop ik het niet meer.
Smaak en keuzes hè.
Jij vind ook niet alles mooi, toch?
Ik vind zeker niet alles mooi, en heb ook no-go’s. Zo heb ik jaren de boot afgehouden voor een alpinist omdat de interne bezel zo makkelijk verdraaid.
Ik dacht gewoon dat ik iets miste in het verhaal ![]()