NA: Altijd al een tof “cult” horloge gevonden. Met de laatste release met “Alpinist” op de wijzerplaat, wat mij betreft extra gaaf. Wist ook niet dat ze 20atm waterdicht zijn. Wat een tof ding. Nu ik de O.G. uitvoering bij onze “huisleverancier” te koop zag staan, snel toegehapt. Erg blij mee.
Gefeliciteerd goede keuze! Maar wat is er met die lug rechts onder gebeurd🧐
Oh dat is stof/vuiligheid maar ziet er inderdaad heftig uit
op de foto
Haha schrok al, leek een fikse beschadiging, maar heb ik verkeerd gezien.
Iemand enig idee of de “huidige” stalen banden voor de Alpinist (origineel of niet) ook aansluiten op de SPB507? Ik begrijp dat de kast een halve mm platter is (pfoe dat scheelt
) en vermoed dat het niet uitmaakt maar weet het graag even zeker voor ik een bestelling plaats. Nb tips voor het vinden van een oysterband zijn welkom.
Plaatje voor de sfeer
Ja ze zullen passen. En nee ik zou het niet meteen doen. Tenzij je een klein kleuverschil niet erg vind.
Deze nieuwe versie van de alpinist heeft ook een diashield (?) coating. Dat maakt het metaal een beetje donkerder. Ik zou kijken naar een origineel Seiko band voor deze huidige Alpinist serie. De zwarte komt op staal, de blauwe ook. Zoek daar even op.
Thanks, klein kleurverschil maakt mij niet zo veel uit. Desondanks bedankt voor het aangeven.
BoR ![]()
+1!
Erg fraai, ik zat te twijfelen. Heb nu de jubilee van strapcode. Veel plezier ermee!
Ja de jubilee is supermooi en meer classy. Eigenlijk staan de meeste stalen banden wel. Muv de milanese of zonder aansluitende endlinks op de kast.
Mooie plek, mooi uitzicht ![]()
Thnx! 1e keer in Zweden, maar bevalt erg goed tot nu toe.