Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Ze schijnen rechte chapter ringen te verkopen.
Heb ooit contact gezocht, maar krijg van die lui geen reactie. Lijkt me ook niet de moeilijkste klus om zo’n ring na te maken.

Deze heeft ook leuk mod spul te koop

1 like

Mijn nieuwste MOD’s

Alles Namoki - Seiko original
Behalve de linkse kast, dus is van CT

10 likes

Zit al een tijdje te kijken naar een leuke Seiko mod. Ik vind onderstaande erg geslaagd, wat vinden jullie? Misschien toch maar eens bestellen of laten maken?

1 like

Lijkt op ‘n kruising tussen een Rolex, een Omega en een Seiko, voor mij ‘n beetje veel van ‘t goede… :wink:

1 like

Dit is geen Seiko maar gewoon een fake. Ver van weg blijven. Er is niks Seiko aan die horloges.

1 like

Denk dat je gelijk hebt. Had me er nog niet heel erg in verdiept, alleen nog plaatjes bekeken…

Je ziet ze tegenwoordig helaas steeds meer. Vooral op MP zijn er mensen die ze maken om geld mee te verdienen. :angry: Onder het mom van er zit een SII uurwerk in dus is het een Seiko. Of het maakt ze niet uit dat ze hun geld verdienen met fakes.

2 likes

Heb in dit draadje ook al leuke mods voorbij zien komen. Ga me er eerst maar eens wat meer in verdiepen dan.

3 likes

Origineel Seiko uurwerk en een originele Seiko wijzerplaat in een niet Seiko kast. Dit is geen fake maar we noemen dit een “build” @Mieske007

9 likes

Het getoonde rosé gouden horloge heeft geen van beide

Geen idee welk uurwerk erin zit. Voor mij persoonlijk moeten er wel een aantal originele Seiko elementen aanwezig zijn.

Daar zijn gelukkig genoeg voorbeelden van.

Originele SARB035 wijzers!

4 likes

Hele gave kast vorm! Mooier dan het origineel.

1 like

Cool. Welke kast/bracelet is dit?

Een 36 mm oyster stijl kast met passende bracelet. Is een complete set uit China/ Ebay maar ik weet niet exact waar vandaan, deze build heb ik zo laten maken door de bedenker ervan die er eentje met een rode cocktail plaat had. Ook heel cool trouwens.

6 likes

Ziet er cool uit!

1 like

It’s five o’clock somewhere.

8 likes

Tijd om een 1675/8 te kopen, kan je zelf beslissen wanneer het 17:00 is :grinning:

1 like

Ik heb mijzelf ook hierin heeeel vaak vergist. Het ziet er geinig uit, maar weinig seiko aan inderdaad.

1 like