Bedankt! Ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat. Komt in deze kast.
Als Samurai vind ik hem ook tof. Twijfel om die te nemen en dan zo’n glazen bezel maar dan heb ik het niet zelf verzonnen en da’s niet tof
Who cares? Snap dat krampachtige niet zo.
Ik zag deze foto’s en dacht “cool, dat wil ik ook”. Alleen dan in een kast zonder crownguards en wel met de originele hands.
Plaat is binnen. Lijkt eerder BGW9-achtig dan C3-achtig. Misschien binnenkort maar andere wijzers aan laten komen.
Edit:
Ach, dat wordt gewoon een toverbal.
Ach, is het niet veel leuker om je eigen draai eraan te geven?
Inspiratie opdoen is een ding, kopiëren iets anders
Mooi Han! Bij mij zijn de pootjes er nu af, staan alleen twee kleine puntje op die ik niet kleiner krijg. Zal vast wel goedkomen met op de plaat op het uurwerk krijgen, heb met mijn kast wat ringen 3m mee besteld.
Da’s jammer. Ik heb misschien een sapphire inlay en passende chapterring over straks.
Die komen vast goed terecht
Ik bestel binnenkort wel weer wat bij met BGW9 joh. Genoeg te krijgen op namoki.
Das verrekes mooi gedaan.
Heb je wel gelijk in, uiteindelijk maak en draag je het voor jezelf.
Aan de andere kant,
Zo sta ik er ook in en dit zou voor mij teveel een kopie van jouw idee zijn.
Ik beleef er meer lol in het zelf te verzinnen.
Tuurlijk snap ik dat. Maar als ik iets op het internet zie en het bevalt me doe ik er niet moeilijk over.
Ik heb het op insta zien langskomen en doe het net iets anders door een andere kast en de originele hands te gebruiken.
Heb trouwens nog een incoming, deze Sumo plaat met de bijbehorende hands.
Hier valt wel iets leuks mee te bouwen. Misschien in een SKX013 - Mini Turtle kast. Of een slanke Sub kast. En anders mag @royke74 van me overnemen
Beetje dit idee maar dan met een slanke Sub kast, andere chapterring en zilveren inlay:
Ja, heb je ook gelijk in. Alle combinaties zijn ook al een beetje gedaan inmiddels
Beetje een Doxa kleur. Kan ook vet zijn in een Turtle kast.
Die zijn heel cool. Heb inderdaad ook gedacht aan een mod met meer zwarte accenten (chapter, hands en inlay) en dan zo’n knallende gele plaat. Maar dan matchen plaat en hands niet helemaal.
En een zwarte kast is nog steeds jakkie imho
Gele plaat verwacht ik ergens in rond de zomer. Als Rob uit zijn winterslaap is gekomen.
Na aankoop/betaling niets meer vernomen
Had perry ze niet meer?
Zeker wel. Alleen drie keer zo duur.
Oh wauw. Wat ik er vandaan heb is meestal netjes geprijsd.