Ondertussen een mooie deal gemaakt met @SJW. Wordt vervolgd. Dank allen!
Heel gaaf
Dank! Ik maak even een zoekertje aan voor een nieuw glaasje.
Het hardlex heeft een krasje en wil ik vervangen.
Je zou Monsterwatches een bericht kunnen sturen, al zie ik het niet op zijn website staan.
Kleine mod voor m’n SKX009 vandaag. De, reeds gemodde, Batman bezel insert verwijderd en een nieuwe grijs/witte erin. Daarna een aangesloten, grijze rubberband gemonteerd.
Ik ben er blij mee zo!
Bezel wissel: toch maar eens de originele 007 bezel proberen. Persoonlijk vind ik aluminium toch wat warmer dan een keramische bezel.
Seiko Jubilee bandje ook maar bij besteld. Een mod met alleen maar OEM seiko onderdelen
Seiko had eigenlijk de SKX007 zo uit moeten brengen.
hmmm zou een 009 bezel staan??? Leuk om te af te kunnen wisselen
Waar besteld als ik vragen mag?
Natuurlijk zou een 009 bezel leuk staan, vrolijke noot.
Ook een 171 staat prachtig, echt een totale stainless look!
Daar zat ik ook aan te denken. Staat ook lekker sportief.
Klopt, daar wissel ik ook regelmatig mee af
Ik heb hem hier besteld:
Maar mijn mening niet; ik vind dat rood/blauw niet passen bij de zwarte plaat. Ik zou zelf eerder kijken naar een “Batman” insert; iets meer kleur en goede match met de wijzerplaat.
Bij een Pepsi insert hoort m.i. een mooie blauwe wijzerplaat
Ik zit dan weer te dubben of ik m’n turtle moet leeg plukken om er m’n SKX mee te vullen… De kleuren van de padi turtle zijn subliem, maar de SKX vind ik een mooiere en fijnere kast… Het is alleen aan beide kanten een beetje zonde, niet??
Dat is ook een goede!
Beetje wel, maar als je de turtle verder niet meer draagt, waarom niet? Je gaat dan een bijzondere SKX krijgen.
Persoonlijk vind ik de 171 de mooiste van de 3 (007 en 009).
De steel bezel maakt het heel speels, waardoor het zeker de meest interessante is van het trio.
Het zou leuk zijn als er een steel bezel in de vorm van een 007/009 zou zijn om een iets serieuze touch er aan te geven. Maar dan wel een echte steel bezel zoals de bezel van de 171 en niet een bezel met een steel bezel insert wat je veel ziet.
Is dit een omgebouwde 013?