Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Bedankt! Via eBay: BANDS AND BRACELETS FOR ROLEX WATCH | eBay-winkels

3 likes

@Riepos Bedankt voor de link. Ik ga kijken!
:+1: :+1:

1 like

Goede verkoper, snel in huis ook. En kast dus ook kunnen laten testen op 100 meter waterdichtheid.

1 like

Vandaag mijn poor poor VERY POOR mans Grand Seiko ietsjes minder poor gemaakt door de standaard hands te vervangen voor Dauphine hands. Dit zonder de apparatuur die je er eigenlijk voor nodig hebt. Nooit meer! Wat een :sob: werk. Maar het werkt en tevreden mee. Fijne Koningsnacht allen!

5 likes

Tools of geen tools, dit is erg geslaagd :ok_hand:

2 likes

Dank @ElderRuwy

1 like

Vindt hem zeer geslaagd …je kan juist de dag goedzetten :slight_smile:

2 likes

Mijn eerste Mod is onderweg. Alleen de dial nog… De rest al binnen. Ik wil jullie graag bedanken voor de tips. Binnenkort hopelijk de definitieve versie hier te plaatsen. Voor nu dit plaatje. Voor vele van jullie dagelijkse kost maar ik wordt er wel excited van!

Fijne dag. Enjoy de :sunny:

4 likes

Spannend @Beavis. Ben benieuwd!

Ik heb mijn hands bij Watch&Style besteld. Waren er binnen 10 dagen. Moest alleen wel iets van invoerbelasting betalen maar dat was nog geen 6 euro.
(ik kon het niet laten om een Milgauss secondenwijzer erbij te bestellen. Wellicht voor de mod :wink:

En welke is het geworden?

1 like

Klopt mag niet. Fake.

Duidelijk

Geflagt dus. Het was een plaatje van internet. Niet mijn horloge. Ik zal de voorwaarden nog eens goed lezen.

Heb wel wat moois liggen… en nog origineel ook.

Heb al een mod hiermee gemaakt, alleen andere wijzers bij gebruikt

Misschien dat ik er nog 1 maak, dus heb er in ieder geval 1 set over.

Mocht je intresse hebben… PB 🫠

5 likes

Thanks @Tijdstip. Misschien voor mijn vriendin een keer. Die is gek op duikers!

Ik ben meer een vintage man. Gisteren ook nog een oude 8120 met een 7025A movement. (Rotor ontbreekt). Die had ik even in die nieuwe case gezet. Daar was ik ook wel even heel blij verrast mee. Dat zag er super mooi uit. Misschien wordt dat mijn volgende (ohjee…hek is van de dam!)

2 likes

Dat kan zeker leuk zijn.
Deze ligt momenteel uit elkaar, eens kijken of ik de S weer in vorm krijg :roll_eyes:

Heb ook nog een 7009 plaat liggen, maar 1 horloge met een bruin/grijze wijzerplaat is genoeg.

1 like

Dat is ook een beauty! Ben heel benieuwd als deze af is. Succes met de S :+1::+1:

2 likes

JA! Wat een goeie tip. Dank @Beavis! Ik ga daar eens uitgebreid naar kijken. Geweldig/
:+1: :+1:

1 like

Dju toch, mijn (orginele) Sarb band is gelost van de sluiting (zie foto)
Weet er iemand hier welke pin er in hoort want ben deze dus kwijt…en zoja, waar kan je er zo eentje bestellen ?
(indien deze vraag hier niet thuis hoort, laat maar weten dan…en mijn excuses dan ook)
Alvast bedankt