Beetje sneu wel.
Beetje een bitchfight in de knutselen met seiko hoek.
Na een tijdje weg te zijn geweest na wat onenigheid over wat mods. Nu nog maar een keer proberen .
Net deze mod. Klaar.
Seiko 5je
In pagani kast.
7s26a uurwerk (met de seiko Shake ).
Rubber tropic strap.
Witte keramische bezel.
Nieuw geplaats dubbel domed glas.
Doordat de kroon op andere plaats zat is de dag disc vervangen voor 1 op 3uur.
Plaat is opnieuw gepositioneerd met dots.
Persoonlijke touch; mijn naam in de binnenring van de kast gezet.
Stiekemen best veel werk in gezeten.
(Op de laatste foto was het nog niet klaar, maar geeft wel de beste blik op mijn naam in de ring)
Zeker Geslaagd!
Als jullie nou eens ophouden met commentaar en steken onder water. Dat zou de boel hier een stuk gezelliger maken. Zet elkaar op negeren voor mijn part maar hou op met dit kinderachtig gedrag!
heb je jezelf ook geblokt dan??
Stuur maar een PB als je op zoek bent een volwassen reactie.
Precies, dat dacht ik al…
sorry bink ,wist niet dat je kwaad werd
Kwaad? Welnee, hoe kom je daarbij dan??
Maar laten we dit draadje niet verder vervuilen. Stuur maar een PB als je me echt iets te melden hebt.
Super tip❗️Had ik veel eerder moeten doen.
Wijzers zijn binnen voor mijn o.a. SRP-Gold 🫶
Alleen nog aan het denken waar deze plaat in komt. SKX kast heb ik nog liggen, of toch een aftermarket kast
Zo! Nadat ik een jaar @Chlorophyl zijn mod heb gevolgd maar hij hem maar niet wilde verkopen zelf maar aan de slag gegaan. Wel geprobeerd om hem net even anders te maken en is denk prima gelukt. Is mijn meest fijne mod tot nu toe en zelfs door de waterdichtheid test heen gekomen
@Chlorophyl nogmaals dank voor de inspiratie!
Schitterend! Bandje is mooi met die rivets.
Tsja, daar gaan we weer (voor degene die deze draad volgen). Die wijzerplaat is helaas een fake
SNX115 in een nieuwe jasje. Witte lijnen in de indexen en wijzers, onafhankelijk van reflectie, knallen er altijd uit.
@Riepos Mooi geworden. Mag ik vragen waar je die kast vandaan hebt? En misschien ook maar meteen de bracelet?
Groet!