Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Even een waarschuwing voor wie de classic wijzers van Monsterwatches op het oog heeft.

De lume is niet (meer) op Seiko niveau. Wijzers links zijn van Rob

En wat nog storender is, de lume verschilt van kleur tussen de uren en de minuten wijzers. Dit is zowel bij de oude als nieuwe batch het geval.

2 likes

Deze had je toch al een tijdje?
Of had je er nieuwe wijzers opgezet.

Correct maar is even terug naar de maker vanwege dit wijzer issue. Monsterwatches had een tijdje geen voorraad dus het was even wachten. En wat blijkt? De lume is minder geworden en de nieuwe voorraad heeft exact hetzelfde probleem.

En Rob geeft, zoals te doen gebruikelijk, niet thuis…

1 like

We hebben al een alternatief, die rechts op de foto hierboven :+1:t3:

We are getting One-Second-Closer :slightly_smiling_face:

2 likes

Gouden skx case?
OSC heeft leuk spul. Hun Atlas bezel is mij erg goed bevallen op een vorige mod. :ok_hand:

Hier de eerste stapjes gemaakt met m’n modje door er een stuk saffier in te drukken.

(Bezel insert liggen er nog los op)

2 likes

Satijn goud. Super kwaliteit en afwerking, vergeleken met het Aziatisch mod shop spul.

Geen import kosten geen maandenlange wachttijden en postNL verzend prijs is ook fijn :+1:t2:

1 like

Incoming! Ik had nog een Seiko SNXJ kast liggen en kon smerig goedkoop twee NH34 GMT uurwerken kopen. Eentje heb ik gestopt in de SNXJ kast en past top. Wil gaan voor een soort flieger stijl met GMT wijzer. Heb alles net besteld en nu is het wachten geblazen.

SNXJ kast:

Wijzerplaat en GMT wijzer van Modmode:

image

image

Wijzers van Modmode:

Word wel vet hopelijk!

3 likes