Waar laat jij dan 200 meter en meer testen dan??
Die grap had je al gemaakt…
Ik ga er maar vanuit dat je hier geen antwoord op kan geven…
En dit is waar jij laat testen?
Kost da?
Hoeveel zou zo een mod eigenlijk kosten (een teo tone bracelet ipv de stalen)?
Kroon = 20
Bezel + insert = 50
Wijzers = 20
Band = 70
Leuke Turtle mod overgenomen van @SubZero19
Weet iemand toevallig een originele wijzerplaat die past op een nh35 met de kroon op 4? Omdat ik geen 36 uurwerk heb kan ik geen originele Turtle plaat plaatsen tips zijn erg welkom
Iets van een willard plaat?
Daar zit een 6r uurwerk in, volgens mij zijn de pootjes van de plaat dan anders/niet passend op een nh35
Wellus.
Dat lijkt me gewoon de hoek waaronder de eerste foto genomen is. Seiko wijzerplaat en NH36 en er is geen chapter ring met markers. Bedoel je de duik insert? Hier is een foto vanaf hetzelfde perpectief als de 2e, al zal die misschien ook wat vertekenen.
Die 2e is beter want dat pretendeert niet iets te zijn dat het niet is Aangezien je naar mijn mening vroeg.
Ik vind de mod goed gelukt👍! Mooie zilveren sunburst wijzerplaat.
Dank je voor je mening en ik blijf die uitvoering mooi vinden, maar wat probeert de eerste dan te pretenderen?
De tweede is uiteindelijk een homage van de eerste 62Mas uit de jaren ‘60.
Dank je!
Dat het een Seiko is met die wijzerplaat er op.
Dat heet een build en heeft niets met pretenderen te maken, ding heeft namelijk geen Seiko productnummer.
Ik begrijp je sentiment. Ik plaats dit horloge in het Seiko Mod draadje en heb niet de pretenties om het te laten doorgaan voor een ‘echte’ Seiko ook al heeft een originele wijzerplaat en uurwerk. Maar misschien heb ik wel juist het omgedraaide van jou, dat nummer 2 juist iets pretendeert te zijn wat het niet is. Maar goed, dat is een hele andere discussie.