We doen het gewoon nog een keer. Volledig originele SKX met echte schade uit 1996. Originele plaat en wijzers kreeg ik er niet bij.
Lekker. Ben benieuwd.
Mag dat weer een bewerkte foto❓️
Hoezo ‘weer’
Een merknaam op een fake wijzerplaat weggummen op een foto, en dan die foto uploaden.
Dat mag "weer"
Weet ik veel. De laatste keer werd hij niet verwijderd. Verder is dit een 100% originele skx op een paar mods na.
Een fake wijzerplaat blijft een fake wijzerplaat. Ook al gum je de merknaam Seiko eruit…
Voor eigen gebruik is die grens er niet meer bij mij.
Omtrent forumregels begrijp ik het wel, en daarom post ik dergelijke aanpassingen niet.
Maar vlagpopo slaapt niet, en daarom dacht ik bij je post dat die regels nvt meer waren.
Steelking met Seiko 4r35
Dus een feiko gemaakt ?
Oude SKX duiker waar een dial met gebroken poot in zat. Even opgeknapt en een andere dial erin gezet.
Heb ik er weer een lekkere werkklatser bij
Zo zag ie er voor de ingreep uit.
Ik zie het probleem ook niet zo waarom dit allemaal niet zou mogen.
Een miyota 8-serie met een rolex dial en een sub case vind ik heel wat anders dan een dial waar seiko op staat dat op een uurwerk zit wat gemaakt is door epsonseiko
Sterke nog, het is gewoon een originele skx 007 met 7s26. Alleen de dial is dus niet origineel.
Mag net zo min als een fake seiko dial
@mipnick had m wel netjes weggeblurd. Lijkt aliexpress wel
Het is al een stuk vaker gepost, zoiets. Zeker als het verder een volledig origineel horloge is… De wijzerplaat doet ook geen andere Seiko plaat na, het is meer een knipoog.
Maar goed, daarom blur ik hem ook. Als mensen het stom vinden scrollen ze lekker door maar ik wil mijn Seiko mod (wat het wel degelijk is) lekker showen
Nee, maar er staat wel Seiko op. Wat je er zelf ook van vind het mag niet volgens de regels van dit forum…
Ik zie er geen Seiko opstaan hoor. Maar ik hem mijn mod gedeeld, zal wel weer andere mods delen.
Nee maar wel duidelijk op eerdere foto’s te zien… Nu ff weggummen is de boel voor de gek houden.