Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Nog meer keuzes…

Hoe weet je nu of je de juiste coin bezel besteld als alleen de bezel staat afgebeeld zonder kast?

Die van one second is fraai

Ik heb met wisselend succes en veel geduld foto’s daarvan kunnen opvragen. Soms staan er zinnige foto’s tussen de reviews die niet tussen de product foto’s staan.

Dit is iets waar ik zelf ook wel mee puzzel. :wink:

Ik heb hun atlas bezel. Die is waanzinnig grippy en sluit mooi aan. Geef mij een paar momenten en ik post even een foto van de aansluiting voor je.

Edit:

Bijkomend voordeel: OSC is binnen de Eu gevestigd. Dus geen gekke import of btw fratsen. :slight_smile: (polen dacht ik)

@contre-la-montre

Presto!

Dit de Osc atlas bezel op een DLW skx007 MM case.

Ik snap je wel. Ik heb vorige week m’n eerste mod gedaan, een Vostok. Ik vind dat ik vrij secuur en nauwkeurig kan werken, maar met name het afstellen/plaatsen van de wijzers is best een uitdagend klusje.

Enter het tweede element naast “bouwer”: gereedschap. Ik heb wat spullen moeten improviseren en aanpassen. Dat gaat mij OK af, maar zonder had ik het niet kunnen bouwen.

Dat gezegd hebbende, dit horloge was goed te doen voor mij als noob. Maar als je niet secuur en schoon kan werken is de bouwer een storend element :grimacing:

Plaatje voor de sfeer!

10 likes

11 likes

Toffe Amphibia :ok_hand:t3:

1 like

Mijn daily driver …

SEIKO SNX79 met fluted bezel (de enige mod)

5 likes

Een beetje een opstaande rand maakt het wel mooier vind ik. Dan oogt het allemaal wat minder log, maar dat is slechts mijn mening :wink:

9 likes

1 like

4 likes

3 likes

2 likes

3 likes

9 likes

Nu nog even die cyclops eraf knallen.

12 likes

Subtiel :+1:t4:

Zit jij nog niet in @Mipnick 's whatsapp-groep❓️
Misschien kan Yannick Heer koekoek ook toevoegen, kan die allerlei :netherlands: posten.

#leedvermaak_uit

Is geen vlagger, @koekoek is een prima kerel maar vindt mods gewoon minder interessant.

1 like