Nou is die niet voor mezelf, maar zo doorgeven met deze plaat vind ik niet leuk.
Dus nog even kijken wat er leuk in staat.
Ik heb nog een skx007 plaat, alleen dan ook het uurwerk wisselen (heb nog een 3uur dagwiel).
Een blauwe nep parelmoerplaat, die ik dubbel heb, past er zo op.
Van het weekend maar iets mee doen… en dan gelijk mijn andere projecten afbouwen.
Eerste beste artikel wat ik tegenkom. Maar je gaf het zelf al aan
Een “grote” naam wil niet perse zeggen dat het ook een goede architect is. In tegendeel.
Een goede architect begeleid zijn klanten; vanaf het ontwerp tot en met het eindresultaat. Laat zijn gezicht zien tijdens de bouw en stuurt (desgewenst) bij.
Maar er zijn ook van de categorie “een krabbeltje hier en een schetsje daar” en dan de rest aan echt gekwalificeerde mensen overlaten. Je mag zelf invullen in welke categorie Egeraat valt.
Kan de man ontwerpen? Vast wel maar voor de rest is het een hoop gebakken en vooral dure lucht.
Die is al 3x failliet geweest… heeft de staatskas ook genoeg gekost.
Is het huis mooi? Ja absoluut. En de puntjes op de i? Die is die vergeten.
En verder? De “naam” staat wel intressant bij verkoop, meer niet.
Bandjes wisselen is eigenlijk niet echt modden meer hè? Er licht in ieder geval al drie dagen bij de douane een curved waffle strap te wachten. Het is een klein detail, maar die curve maakt het denk ik net iets mooier dan de waffle strap die er nu op zit.
Maar eigenlijk is deze mod zo goed als af. In de toekomst krijgt ie nog een gesigneerde kroon, maar ik ben er nog niet uit welke haha. Zwarte S, Gegraveerde S of toch een S van lumen?
Jongens en meisjes even jullie hulp: heeft er iemand enig idee waar ik echte meteorietplaten kan bestellen op maat.
Via etsy en ebay heb ik al een optie, maar je weet maar nooit of iemand weet heeft van een meteorietenboer op insta of andere sociale media die ik niet heb.