Ben je veel meer kwijt, zou ik niet doen.
Verhoogt het draagcomfort aanzienlijk…
Yup
Ooit, heb ik niet zo in het archief zitten en ik loop hopeloos achter met mijn foto’s
Ik snap je punt, aangezien die er dan minder strak uit ziet. Echter, door die aflopende lugs zit die geweldig om je pols.
Is dit qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar met Namoki / DLW / watch & style ?
Of komt het zelfs uit dezelfde fabriek?
Hangt er vanaf, deze niet maar er is er een met saffier meen ik. Je kunt ook een mm300 kast op namoki bestellen, komt op t zelfde neer.
Volgens mij kiert en giert dit aan alle kanten… Ik zou me hier niet aan wagen maar het kan er leuk uitzien zo in het voorbijgaan
Meeste wat ik van Ali heb besteld was dezelfde kwaliteit als Namoki. Je moet er echter wel de parels tussenuit vissen.
Precies, en dat kun je op voorhand niet weten dus ik blijf ver weg van ome Ali tenzij iemand me voorgaat en goede kwaliteit kan bevestigen.
Ik koop doorgaans alleen als er reviews bij zitten met foto’s. Alles passend maken lukt me altijd wel.
Test je ook op waterdichtheid?
Nee, ik zorg dat alles heel stevig vast zit en op de correcte manier bevestigd zit. Casebacks gaan net zo hard vast als oem bij mij, glazen zitten kaarsrecht dus kan ook niet mis zijn en de kroon ligt buiten invloed van de modder.
Bij mij moeten ze de 100 meter wel (gegarandeerd) halen.
Dan moet je gewoon testen
No shit
Namoki maakt niks zelf, die kopen enkel in.
Staat letterlijk op hun website.
Alleen bij Ali is het meer een gok en vingers gekruist houden.
Ben benieuwd waar je dat kunt laten meten.
De meeste hebben tot 5atm druktesters
6atm, veel juweliers tot 10atm hoor. Anders hier
Het wordt waarschijnlijk toch een “hand wash only”…