Aan het experimenteren wat zou passen bij deze kast.
Voor nu deze wijzerplaat van monsterwatches, maar qua stijl is het nog niet helemaal.
Zijn er adviezen? Welke wijzerplaat/wijzers zou goed kunnen passen of de chapterring en bezel veranderen?
Ik denk dat een bezel insert met gouden markeringen het geheel meer bij elkaar zou brengen.
Zoiets bijvoorbeeld. (ook bij monsterwatches)
Een witte pip om te matchen met de lume van de plaat en gele cijfers om meer te matchen met de omlijning van de wijzerplaat en de wijzers.
Anderzijds zou je ook een stalen insert kunnen proberen. Dit is doorgaans een redelijk veilige keuze omdat het geen extra kleuren introduceert. (om maar even in de monsterwatches-sfeer te blijven… )
Gouden kroon en een bi-colour band erbij. Gouden markeringen zoals @ElderRuwy aangeeft zou kunnen maar dan wel echt goudkleurig (origineel Seiko is eerder geel).
Mooie band.
Waar komt die vandaan??
Poeh,
Die is vet!!!
Deze is van Namoki maar ook bij andere verkrijgbaar (veel spul komt uit dezelfde fabriek)
Ook schroefjes in de band?
Schroefdraad aan het einde?
Yup, niet perse mijn favoriet trouwens, schroefjes kunnen loslaten dus eigenlijk altijd lockbond oid gebruiken. Met simpele splitpennen heb ik nog nooit een probleem gehad…
Schroefjes ogen solide, dat wel
Tof, welke plaat is dit? Zit gewoon in een namoki kast neem ik aan?
Ziet eruit als een SPB105.
Die heeft toch een groene plaat?
Jazeker, donkergroen met goudkleurige markers. Ik meen donkegroen te zien.
Yup
Ook correct
Beetje afhankelijk van het licht oogt de plaat heel donker tot “Jaguar” green. Echt een hele mooie wijzerplaat maar dat is Seiko wel toevertrouwd.
Gaaf man.
Ik zou de kast wel even openmaken en even het uurwerk een tikje draaien, datum lijkt namelijk goed te zitten…
Nee hoor, niets mis