Mijn eerste keer
Wel veilig doen hé?
Mooie plaat voor een Ssk003 mod😁
Denk de eerste die een mod heeft
Had het moeten vermelden, de fotos heb ik van het internet gejat, is niet van mij.
Maar het kan dus wel
Yes, ik lees hier en daar dat de skx onderdelen erop passen. Iemand had ook de saffieren glas van een skx erop gemonteerd. Zag best wel cool uit zonder de Cyclops.
Ik heb een blauwe Seiko Sumo overgenomen die door de vorige eigenaar gemod was. 't was alleen niet helemaal optimaal (bezel te laag, saffier scheef) dus het begint al te broeien. Zit heel erg te twijfelen over de vervangende bezel insert. Neig zelf het meeste naar de Yacht Master hieronder, maar I dunno.
Yacht master Idd
Weet dat die niet van jou is. Maar andere insert staat beter, sloped met een passend saffier en andere chapterring
Hmm, hoe kom je op de goedkopere prijs uit? USD is nu 1:1 met de EUR, tenzij Yobokies vanuit de EU verzend?
Ooooh, ik ging er van uit dat Yobokies in USD was, omdat ik nergens informatie tot het tegendeel kon vinden (en het vanuit HK lijkt te opereren?)
Ja precies, een hoop leuke mod mogelijkheden.
Ik houd het wel voorlopig bij het origineel.
Ja je kan dus drie tijdzones volgen. De ‘normale’ , de chapter ring, en de bezel insert.
Ik heb nog een OEM wijzerplaat liggen van de King Samurai ( SRPF79K1), maar dit is ook wel erg verleidelijk
Goeie inderdaad. Ik houd t waarschijnlijk gewoon bij de Dark Manta Samurai plaat, want hij gaat ook in m’n huidige Samurai gezet worden. Maar god, wat is die wijzerplaat echt prachtig.
FYI 6012 is een bekende en notoire verkoper van nep wijzerplaten.