Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Gezien alle “builds” een stap die te verwachten en logisch was.

Dat snap ik niet. Het probleem is dus niet dat je fake wijzerplaten maakt maar het probleem is enkel als je ze verkoopt als zijnde OEM?

Maar waarom dan enkel de hogere prijsklasse 8L35’s en niet alles aanpakken? Het zelfde probleem kan zich voordoen bij 4r35 platen. Het zou alles in ieder geval weer een stuk transparanter maken in de mod wereld.

Dat gevoel dat je weet dat er toch een heul minuscuul rood stofje en een mini vetvlekje onder je glas zit, terwijl alles al keurig in elkaar zit :confounded: Daar kon ik niet tegen en vandaag eindelijk de tijd gehad om daar wat aan te doen haha.

18 likes

Absoluut niks Seiko’s aan, behalve een mooie NH72 in gunmetal:

12 likes

11 likes

Van deze…

Naar dit…

Iets minder toolish en een tikkeltje sportiever.

4 likes

Ik zie vooral reflectie…

2 likes

Oké we zijn al best vergevorderd hier!! Het wachten is op de case en dan is de mod een feit!

Twijfel nog een heel klein beetje over de wijzers maar denk qua looks dat het een super match is! Of je direct de tijd erop kan aflezen…Who cares :rofl:

15 likes

Tijd kan je ook aflezen op je mobiel jo, yolo

2 likes

Heel gaaf! Dt het lastig afleesbaar is, is juist wel leuk! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

1 like

Wauw die is gaaf.

Waar kopen jullie de mod parts?

1 like

6 likes

Er zijn heel veel plekken, zoals Namoki, CousinsUK, AliExpress. Volgens mij ook een topic over te vinden op HF :muscle:

Na een lange tijd deze weer eens om. Lekker shinen met het droevige weer :grin:

10 likes

Skz323 aka Stargate
Met een oranje seconde wijzer en oranje kroon met S.
Kaliber 4R36 met hacking and winding.
Saffier glas.

6 likes

Die is geslaagd!!!

1 like

Deze heeft de hele vakantie meegemaakt.

5 likes

Even een kleine gniffel toen ik deze tegenkwam op Monsterwatches…

Mijn eerste ingeving was “hey! Dat is die van Dao!..Oh wacht… Dat kan niet, want die heb ik zelf…” :smile:

Neemt niet weg dat dat ik het knagende gevoel heb dat er bij @Dao is afgekeken. :grin:

3 likes

Dat weet ik wel zeker.

Vroeg een keer naar de combi van wijzers, sbdx017 met de secondewijzer vd srpd21.
Ipv een antwoord maakte hij gauw zelf die combi voor zijn kerstspecial.

Kun je ook zien als een antwoord, maar ook deze Dao replica zegt weer genoeg over de fantasie van de man🤢

1 like