Fair enough!
Maar smaken verschillen, dus deze bestaat nu.
Fair enough!
Maar smaken verschillen, dus deze bestaat nu.
Tien punten voor jou
Ga gewoon even mn ogen open houden voor een net embleem die zou kunnen passen. Dan kan ik hem op een later moment alsnog vervangen.
7s26 uit van een skx007
Weet ik niet meer, het stoort me momenteel ook niet. Zodra dat anders is komt er wel een nh36 in.
En dan gelijk de wijzerplaat re-lumen.
Hij is nog steeds in de collectie aanwezig! Ik heb er niet meer mee lopen modden. Het enige wat ik nog zou willen is een originele SKX007 bezel en bezel insert om er mee af te wisselen, maar verder beschouw ik dit modding projectje als geslaagd.
Dus (heel) lang was het niet strak afgewerkt?
Jij komt heel onsympathiek over, weet je dat? Ik denk niet dat het je bedoeling is maar zo ervaar ik het.
Ben niet thuis in modden, wat doe ik verkeerd?
Alles is nep aan deze horloges. En nep mag hier niet.
Dan doe ik het weg, dacht dat dit gewoon een mod was. Zou het binnenwerk etc hebben van een seiko las ik net…
Maakt bijna niet meer uit… ik heb bedacht dat ik de 7s26 ergens anders voor nodig ga hebben.
Dus ga over na een NH36. Maar eerst wat re-lume filmpjes bekijken.
Is het daarom dat jij meer wijzerplaten heb dan horloge-kasten?
En die paarse Advan plaat dan?
Dat horloge was toch af? En toch trek je hem uit elkaar…
Dat betwijfel ik soms aangezien je vaak schuin gemaakte foto’s plaatst.
Maar dan nog is het waar jij tevreden mee bent.
Dat zou niet moeten afhangen van wat een ander vind.
Aard van het beestje zullen we maar zeggen.
Al neig je wel vaak naar het specifiek benoemen van iets wat jou niet zint. Alsof het in opdracht voor je gemaakt is.
Maar @Beavis heeft wel enorm veel kennis, tenminste zo komt dat over.
Wellicht weet jij of de wijzers van de nieuwe Seiko Solar GMT ook op NH34 uurwerken passen…?
Onderstaande is af voor mij.
Daar is nog niks over te vinden, daar is het uurwerk nog te nieuw voor.
De Seiko SFK001 en SFK003 met het nieuwe Seiko GMT Solar uurwerk 5k65
Vind de keuze van wijzers niet mooi, dus als het ene op het andere past.
Iemand een persoonlijkheidsstoornis aanwrijven is ook niet echt eh netjes. Zijn we hier allemaal niet een beetje gestoord?
Klopt… dat komt omdat mijn ascendant schorpion is.
Als je je horlogekasten constant uit elkaar trekt om er weer een andere wijzerplaat in te rammen wel.