Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Mag ik vragen waarom de NY0040 afviel. Was dat vanwege zijn onderbroekje? :grin:

1 like

@Riepos
Alstu! :slight_smile:

Hier de fotoreeks van de lumetest. Er zit ongeveer 10 minuten tussen de eerste foto en de laatste foto. (en een reminder dat een fotocamera niet exact gelijk werkt als een oog. Met het oog waren alle deelnemers aanzienlijk feller en langer te zien dan wat de camera kon waarnemen. Desondanks is het wel een goede indicator voor de kwaliteit van de lume.)

Jammer dat ik ze niet even had lopen op de foto’s. Dan was de duur van de test ook gelijk beter te zien :yum:

@JuKo
Nee niet eens. Sterker nog; dat vond ik een leuke visuele mindfuck. :smile: de NY is vertrokken omdat hij het op alle vlakken verloor van deze build; daar had ik de build ook op ontworpen omdat ik meer van hetzelfde wilde maar dan kleiner en beter. Het enige voordeel wat de NY nog had was de merknaam en ISO rating.

2 likes

Geweldig, mooi uitgebreid verslag zo. Heb zelf ook de ny0040 gehad :grin: ik denk dat deze in een volgende build de hoofdrol krijgt. :+1: Bedankt voor de genomen moeite!

1 like

20 likes

Leuke dial en hands :open_hands:

1 like

En de Heimdallr heb je ook niet meer…
Ik overigens ook niet meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

@Sjoerdjasp kijk jij even mee naar deze coole creatie? :wink:

@Tijdstip
Was een geinig ding, helaas liet deze zich slecht modden en was hij simpelweg te groot voor mij. Hopelijk heeft de huidige eigenaar er meer plezier van dan wij. :slight_smile:
Die 12-3-6-9 full lume heb ik overigens nog wel. (In onderdelen :smile:)

4 likes

Ik volg hem niet. Te groot, of totaal niks voor jullie? Hij kan teug naar 36, veel kleiner lukt niet✌️

1 like

Die mod is al enige tijd “final” dus die zal niet meer wijzigen.
En ja; dat is een skx013 case van Seikomods met kroon op 3 zonder guards. (De eerdere batch met brakke toleranties tov de bezel :smile:) wel is hij hier gecombineerd met een smalle chapter ring van Namoki om de markers op de plaat niet in de weg te zitten.

Edit:
Plaatje bij daglicht: (die blijkbaar iets verder terug omhoog ook al stond :smile: )

5 likes

Die is wel ontzettend vet zeg!

Die is wel ontzettend vet zeg!

Het lijkt erop dat namoki deze plaat niet met verkoopt. Iemand enig idee waarom? Ik meen niet te hebben gezien dat hij limited was oid.

En dat terwijl ik net met een maat een build wou doen met deze plaat en wijzers. :frowning:

Ok, geen idee. Heb ik net geluk. Mocht iemand interesse hebben. Altijd bespreekbaar✌️

1 like

8 likes

Laatste mod aanwinst!

Originele spb143 plaat en wijzers (spb369 seconde), prachtige kast. Wat mij betreft mijn mooiste mod :grin:

17 likes

Heel tof vind ik deze :ok_hand:t3:

Explorer vibes :sunglasses:

1 like

Komt me enigszins bekend voor :wink:

9 likes

Hier is het wachten op een project voor een dame. Wel🤞🏼dat er geen merknaam op plaat staat, en even vogelen hoe ik de tekst er van af krijg voor een clean look.

4 likes

Die blijft ook erg tof!

1 like

Bij de bezorgchinees kun je die losse platen vaak ook zonder tekst bestellen. Moet je even de verkoper een berichtje sturen.