Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Ik denk rond de 350. Ik weet het niet meer precies en ik heb geen zin om alles na te rekenen met invoer en zo. Maar ergens in die koers. En dan moet iemand het nog in elkaar knutselen als je dat niet zelf kan.

1 like

Ik zie net dat ik dit topic links ging laten liggen omdat ik boosjes was, haha. Dikke faal.

De mijne heb ik laten assembleren door L.A. zelf. Moet toch niet te moeilijk zijn met het juiste materiaal. Dat houdt me vooral nog een beetje tegen om aan mijn mod te beginnen: je moet ook nog eens heel wat uitgeven aan tools voor je kan beginnen.

Dacht dat ik laatst zag dat aftermarket onderdelen ook niet meer mochten, maar dat is dus niet zo👍

Mag mits er geen misbruik wordt gemaakt van de naam van een merkhouder. Bijvoorbeeld de naam Seiko op een wijzerplaat die niet door Seiko gemaakt wordt.

1 like

Ooit bedacht dat het iemand is die verder niet op extra klusjes van jan-en-alleman zit te wachten? Daar is niets geheimzinnigs aan…

Ik ben student, moet bijbeunen.

5 likes

Hoho. Niet allemaal Seiko maar ik doe alles zelf. Inclusief safier persen en datewheels :hugs:

15 likes

Inderdaad. Heel moeilijk is het niet. 1x geprobeerd een simpel uurwerkje uit elkaar en terug in elkaar te zetten maar dat nooit meer.
Die is geëindigd als sleutelhanger :laughing:

2 likes

Seconded!

Zelf doen is zo veel leuker! ( en de fouten zijn ook zo veel leerzamer :sweat_smile:)

7 likes

Hoho… ik doe het zelf.

Oeps… maar deze vandaag besteld:

Is zonder tekst, en zonder dag/datum :smiley:

4 likes

Zo, die is gaaaaaaaaaf!!!

:facepunch:

Je zou maar zo hard gebeunt hebben dat je nu misschien geen compensatie krijgt. Terwijl je feestende uitwonende medestudenten waarschijnlijk meer dan jij krijgen🤦

1 like

Ik heb geen idee… Ben na mijn propedeuse gaan lenen terwijl dat niet nodig was. Wellicht dat ze met compensatie komen voor mensen die hebben moeten lenen, vandaar.

1 like

Ik heb bijna alles gedaan behalve de dag schijf verwisselen. Dus ik tel nog niet volledig mee, maar ben nog lerende :laughing:

1 like

Alles wat meer is als een bandje wisselen telt gewoon mee hoor.

3 likes

SKX
Saffieren top hatje erop, lumed saffieren bezel, lekkere dial en wijzersetje, mooi gedraaide chapter-ring te samen met dikke bracelet maken dit het ideale poser horloge van mijn zoon.

Made by @HanDavinci enkele jaren terug alweer.

17 likes

Kijk, aan die informatie heb ik wat aan. Alternatieve plaat is besteld, ik wil ook niet met een namaak rondlopen…

2 likes

Daar gaan veel nepplaten nat op

10 likes

Vers van de pers.
AM MOP wijzerplaat er weer op, en een ander setje AM wijzers.

3 likes