Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Ja ligt er aan, wil je een skx case :joy:.

1 like

Dat heb ik nou ook altijd op mijn horloges :sweat_smile:

1 like

Goed gelezen :sweat_smile: Ik bedoel natuurlijk uurwijzer vs secondewijzer.

2 likes

Wat een setje wijzers al wel niet kan doen! (En case + saffier :smile:)

Vs het origineel

2 likes

Seiko Advan 2.2
7s26 21 jewels…

5 likes

10 likes

En bandje hoor: leather looks good :ok_hand:

1 like

Oef, dit vind ik ook wel een lekkere combi. Via MP ook een Invicta met NH35 gescoord dus we gaan vrolijk verder haha. Nu nog een mooie set wijzers scoren…

6 likes

Iemand misschien nog een SKX007 chapter ring over?

Nee sorry! Binnenkort wil ik gaan bestellen bij watch en style, kan ik er een voor je mee bestellen of heb je spoed?

1 like

Hallo, nee niet zozeer spoed hoor, maar dacht kan het hier wellicht vragen.
OEM is trouwens goedkoper dan bij de MODS stores…

In ieder geval bedankt

Watch and Style heb ik 1 keer besteld. Die snappen dat je het beter in enveloppe kunt verzenden als het in enveloppe past.

W&R watches bijvoorbeeld gaan enkel secondenwijzers versturen in een doos zo groot als een schoenen doos met extra veel douane kosten omdat er ook nog eens Horloge op staat alszijne inhoud. Bestel daar sowieso nooit meer… :sob:

Mijn ervaring met spullen uit Azie is, dat als het in enveloppe aankomt er niet zo moeilijk wordt gedaan en geen extra import erbij komt…

1 like

heb nog een mat zwart gespoten,kan je eventueel zelf in een kleur spuiten

Bedankt voor het aanbod. Ik heb alleen eentje nodig waar de markers strak op staan zoals de OEM zwarte SKX007. Denk dat ik het dan maar bestel.

oke dan kan ik je helaas niet helpen

ik heb er nog wel eentje liggen voor je

Neem ik graag van je over!
Heb het nodig voor deze OEM rakker :slightly_smiling_face:

4 likes

Breguet wijzers it is :ok_hand:

4 likes

Hoi,
Ik ben opzoek naar iemand die een NH36 uurwerk in mijn SKX033 kan zetten. Ben zelf totaal niet thuis in het modden, dus hopelijk iemand in de regio Ede/Wageningen die dit voor mij kan doen?


Hopelijk kan ik dan over een tijdje een fotootje van het eindresultaat met jullie delen!

Past een aftermarket kroon op het horloge?

Ik kan het overigens wel, maar ben niet de snelste😁
Woon trouwens in Apeldoorn.

1 like

Ik weet er zo weinig vanaf, dat ik daar geen antwoord op weet :smile:
Lijkt me dat die dingen in alle soorten en maten te vinden zijn?

Ik heb inmiddels een paar mensen gevonden die me misschien kunnen helpen, mocht dat niks worden, stuur ik je wel even een privé berichtje!