Gaaf, ik kende deze nog niet.
Sinds vorige week weer begonnen met hardlopen en de racefietscomputer in de hand meedragen was het ook niet helemaal.
Dus een Garmin hardloophorloge aangeschaft.
Het is de Instinct Crossover geworden. Zag hem hierboven ook al voorbij komen.
Fijn basic horloge voor redelijke prijs. Heb ooit een Epix 2 gehad en wilde eerst die weer kopen, maar vond hem toch te duur voor 3x in de week 1-1,5 uur gebruik.
Ik vond de Crossover vanaf begin al mooi met de fysieke wijzers die mooi telkens uit de weg gaan als je de info op het display wilt raadplegen.
En hij lijkt heel veel op de Casio G shock GA-2100 serie wat ik ook leuke horloges vind vanwege het 3D effect.
Gelijk ook maar even een custom wijzerplaat erop gezet, zodat ie ook nog een beetje op m’n Aerospace lijkt!
Gaaf ding! Veel sportief plezier gewenst.
Apple Watch Ultra 2 op de Trail loop. Ondanks dat het een unit van een apparaat is draagt het toch wel erg comfortabel.
Dit is mijn Tag Heuer connected E3. Ik gebruik hem vooral tijdens vakanties en buiten activiteiten. En ja het is misschien een pols computer maar hij ziet er in ieder geval uit als een horloge
Super !!
Ook maar voor de non solar gegaan ?
Ik vond het zo jammer dat alleen de non solar versie die mooie spierwitte wijzers heeft.
Ach ja, gaat nog onwijs lang mee voordat je moet laden.
Ja. Omdat ik hem alleen met sporten en slapen gebruik ben ik voor de voordeligste gegaan.
Op je linker pols misschien??
Oh op doe manier Ja dat kan ook natuurlijk.
Nee, ik vind die anderen niet zo mooi vanwege de grijze ‘stealth’ wjzers.
Die is altijd bezet door de reguliere horloges maar geen smartwatches.
Al heel wat jaren plezier van deze en ook hier geldt; hoe ouder hoe mooier. In het begin was deze S3 Frontier vooral een handig hulpje tijdens werk.
Naar verloop van tijd is het eerder een trouwe metgezel, dan een geinige gadget voor om de pols. En dat zie ik bij anderen met hetzelfde horloge ook; er is geen reden om een andere Smartwatch te kopen.
Inderdaad een knoepert! Voor jou ook een fijn weekend.
Zag deze voor bijkomen https://www.unawatch.com/ nog niet heel veel reviews kunnen vinden maar vind het wel een interessante optie
Lijkt qua ontwerp een kopie van de Garmin Epix II en het spelen van de duurzaamheidskaart is ondertussen de meest gebruikte marketingstrategie.
Voor een MRSP van $335 ga je ook veel goede alternatieven vinden.
Hoe is dit uiteindelijk bevallen en hoe accuraat is hij?
Sja…hij was in het begin niet slecht (vergeleken met mijn fitbit charge) maar de problemen stapelden zich uiteindelijk zo op dat ze er de stekker uitgetrokken hebben. Kickstart-risico’tje…
Het begon met opladen volgens het systeem van Russische roulette en daarna was 't hetzelfde verhaal met de app na iedere update van de telefoon of een update van de app zelf. Best jammer want in het begin was ik er best tevreden mee.