Dank u. Zoek eigenlijk gewoon een goede hartslagmeter voor om de pols. Verder is veel poespas niet nodig, maar zie de bomen door t bos niet
Even een technische vraag. Mijn jongste dochter krijgt uitslag van haar garmin band. Nu is dat nogal een geïntegreerd systeem.
Kennen jullie alternatieven, of hebben jullie ideeën om daar een ander type band op te zetten?
Er bestaat iets met elastiekbanden van cd2joy ofzo, maar dat ziet ze niet graag.
Oei, dat is met zo’n specifieke band niet makkelijk. Garmin maakt haar bandjes van een soort siliconen-compound. Ik kreeg daar ook uitslag van en verving de bandjes van mijn Garmin Epix eigenlijk meteen door een rubberen band. Misschien een kijken bij ome Arie of er voor dat specifieke model een rubberen alternatief bestaat?
Ik gebruik de ultra fit bandjes van Garmin. Nergens last van en zitten zeer comfortabel.
Een ander bandje voor je dochter wordt denk ik heel erg lastig. Nog nooit een andere variant kunnen vinden voor dat type horloge, mijn versie van het horloge ligt nu ergens te verstoffen in een lade
Garmin Venu X1 Hands On: Everything You Need to Know! | DC Rainmaker Weer een nieuwe Garmin is uit, maar het schermpje is wel erg groot
Wat er display inderdaad. Je kunt deze ook aan de muur hangen en er Netflix op streamen.
Iemand hier bekend met de Garmin Venu 3S?
Draag deze zojuist een week. En verrassend goede functies!
Een stappen-tellende Casio? Nice.
Ik heb een normale venu maar die draagt mijn zoon nu. Is eigenlijk iets te groot voor een 7 jarige pols en de slaap scores van hem zijn waardeloos. Maar hij vind het geweldig en vergelijkt regelmatig de stappen doel met papa. Als iemand nog een goed alternatief voor kinderen weet…. (Garmin Bounce is geen optie batterij duur te slecht).
Zelf ben ik overgestapt naar een epix omdat ik die er mooier vind uit zien
Voor kids heb ik helemaal geen verstand haha. Leuk dat die een beetje met de features kan knooien