Hey, dat is de nieuwe of niet ?
Oh man, die is zoooo verleidelijk.
Maar ik moet me inhouden. Wil eerst een nieuwe synth halen ![]()
Yes de laatste nieuwe, ben erg tevreden. Dit is eigenlijk mijn daily geworden. Heb er wel een garmin nylon bijgekocht zit toch wat fijner. Battery is ook prima, rond de 8 dagen. Het lijkt meer op een anologe casio g shock:grin:
.
Nice !!
Voor mij is de Garmin Instinct al lange tijd de G Shock killer.
Die worden mij iets te duur voor wat ze zijn ![]()
Dus ik haal de Yooside variant. Die zijn imo ook perfect ![]()
Heb je lang getwijfeld tussen de MIP versie en de Oled ?
Eigenlijk niet, oled is voor mij toch wel een stukje mooier, ondanks dat mip veel energie zuiniger is.
Alleen vrijwel alleen online verkrijgbaar, ik heb hem online via een juwelier in Hilversum. En de officiële website, maar zat toen 9 weken levertijd op. Heb hem nog niet gezien in de bijenkorf, mediamarkt, bever ect. Maar van alle smartwatches is dit toch de fijnste en mooiste. Hen nog een galaxywatch ultra liggen maar daar doe ik niks meer mee sinds ik deze heb.
Vandaag na een paar dagen mijn eerste vijfje te hebben geknuffeld rock ik de Epix Pro weer eens. Op weg naar het veldrijden. Hup Matthieu!
Strikt genomen, kun jij de tijd niet op lezen dus het is geen “watch” in die zin maar ach, smart is het wel.
Ik vond hem ook twijfel achtig. Rechts het smart gedeelte links het watch gedeelte ![]()