Show je smartwatch

Zo weer op naar de kindercarnaval :beers:

5 likes

Ik ben aan het afglijden :smiley_cat:

4 likes

:sunglasses:

5 likes

Hey. Heb je deze nog steeds ?
Bevalt die nog steeds ?

Jazeker, is mijn daily geworden

5 likes

Nice !!!
Ik ben weer erg tempted.

Heb lang naar de Enduro 3 staan kijken.
Maar ben toch tot de conclusie gekomen, dat die dan jammer geld is. Want die komt te dicht bij mijn Fenix 7 Pro in de buurt.

Vind de crossover amoled echt wat speciaals. Heb destijds de originele crossover ook gehad, maar die was het net niet voor mij.
Maar nu, met zo’n amoled scherm erachter …

Hij gaat dan mijn Instinct 2X vervangen als werk horloge.

Nu nog een adresje vinden die een mooie prijs heeft … als ik er al mee door ga haha

1 like

Ja dat is het grote probleem, de prijs, persoonlijk ietjes te duur, heb zelf de tactical ( 699) en ik heb ook nog geen prijsverlaging gezien sinds die op de markt is( okt/nov) heb hem zelf via treasure juwelier in Hilversum met 10proent korting. Daag hem zowel op werk als prive

1 like

Hopelijk overleeft ie het werk :wink: Ik droeg ‘m ook wel eens omgedraaid tijdens de IA. Minder kans op een stootje…

2 likes

Haha een kenner😉 opzich zijn deze wel hufter proof. Vorige functie deed ik hem wel eens af als ik tijd had. Valt nu allemaal reuze mee🫣 Meestal een gshock doet het ook wel.

3 likes

Haha ja het was G-Shock of een smart watch. Ik had een G-Shock die na 12 jaar dacht; Het is wel mooi geweest. Dus dat deed ik toen ook maar :joy:

2 likes

Toch eindelijk maar gehaald.
Had nog best veel Diamonds (van zo’n 10 jaar terug !!) staan bij Bouman Online. Dus lekkere fikse korting.

Nu nog een mooie watch face vinden die mooi bij de wijzers aansluit.

Hij is wel echt heel gaaf.

Maar moet hem wel met deze titanium bracelet dragen. Of met een Yooside nylon bandje.
Van de originele band ben ik niet zo’n fan.

2 likes

Die titaan bracelet is perfect!

1 like

Garmin Fenix E

6 likes

Instinct 3 tactical. Even naar de crossover versie gekeken maar leek me toch te fragiel.

5 likes

Kan solar t horloge weer opladen, zoals bij Casio? Mn Crossover solar kan t niet, alleen op huidige niveau houden :frowning:

Solar laden kan niet op tegen het verbruik van de gps. Zonder gps en saturatiemeting zou een paar uur zon per dag genoeg moeten zijn om de accu vol te houden.

2 likes

Is gewoon de Instinct 3 met wijzers. Niks fragieler dan de ander.

2 likes

Geniet ervan, je zult er geen spijt van krijgen😁

2 likes

:face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye: Ik heb genoten … Maar heb hem toch weer retour gestuurd.

Hij is echt heel gaaf. Fotos doen hem geen recht. En als deze misschien in de toekomst goedkoper (en überhaupt) verkrijgbaar is, komt hij er zeker weer.

Maar vond het toch jammer om deze voor het werk te gebruiken.
Daarnaast heb ik dus de 2X nog voor het werk. En de Fenix 7 Pro sapphire met mooie bruine lederen band voor alle dag.
Dus voor zo erbij vond ik het toch jammer, want de 7 Pro doe ik echt niet weg.

Ook viel me toch de batterij duur tegen, omdat ik al helemaal solar gewend ben.

Duuus … Ga ik binnenkort een keer toch voor de Instinct 3 Solar. Die gaat mijn 2 X vervangen.
Stuk goedkoper. En een stuk minder omkijken naar.

Of wacht ik op de Instinct 4 … ? :thinking::sweat_smile::face_with_peeking_eye::rofl:

1 like

Ow dat is jammer, maar batterij duur van 13 dagen vind ik wel prima, een telefoon ect moet je ook dagelijks laden dus wat maakt het uit😉
Hopelijk in de toekomst nog een crossover of idd de 4.

Gr

2 likes