Show je smartwatch

Je had hem toch al met een fikse korting gekocht? Bovendien, je vindt het een heel mooi horloge en zelfs de foto’s doen hem geen recht?

13 dagen, gast…veel beter ga je het niet krijgen en de 3 solar zul je ook moeten opladen.

Ik denk dat met jouw verwachtingspatroon de Instinct 4,5 en 6 je ook niet blij gaan maken :slight_smile:

Ja, ik vind dat toch anders. Vooral vooor een werk horloge, die ook oop het werk (werkplaats) blijft.

Oei, @Nickjackelson Wist niet dat je het zo zwaar zou nemen :rofl:
Nou, daar gaat ie dan.

Ja. En diezelfde korting kan ik weer pakken op de Instinct 3, als ik dat zou willen.Dus het verschil tussen 700 vs 400 blijft hetzelfde = stuk goedkoper.

Ja, maar als ik weet dat de Fenix 7 Pro blijft. Plus al mijn andere horloges … weet ik zeker dat deze te weinig draagtijd gaat krijgen. Zonde van het geld.

Ok … gast …
Mijn 2X laad ik eens in de zoveel weken. 6 of 7 gok ik. Heerlijk voor op het werk. Geen omkijken naar.

Dus mijn

past straks perfect bij een instinct solar 4. Of 5. Of 6.
Of dus zelfs de 3 al.

Ik heb dus ook geen

Ik heb er gewoon even aan mogen snuffelen, en heb me bedacht.
Hij blijft super mooi. Hij blijft lonken. Maar is nu even niet wat ik nodig heb.

Ik neem het zeker niet zwaar (ik heb andere dingen om me druk over te maken), het verbaasde me alleen hoe enthousiasme kan omslaan naar terugsturen. Hoe dan ook, je hebt een weloverwogen keuze gemaakt.

Ik vermoed v wel. N digitaal display lijkt me minder gevoelig voor schokken en klappen dan fysieke wijzers.

2 likes

Als ik tijdens het slapen mn Crossover 1 solar op power save mode zet, hoefde ik em maar 1x per maand op te laden.
Maar die heeft ook maar n saaie Memory In Pixel (MIP) schermpje ipv de mooie OLED in de Crossover 2.

1 like

Ik snap dat GPS en continue bluetooth verbinding met notificaties meer verbruikt dan solar bij kan tanken.

Ik had duidelijker moeten zijn, maar ik bedoel als ie op n zuinige modus staat, of t iemand is gelukt om op n Garmin energie bij te laden met alleen Solar.

Ik heb de Fenix 7s solar en Instinct Crossover solar. T lukt me bij beide niet om er energie bij te krijgen in Power Save modus. Bij de Fenix zie ik er geen percentage bijkomen. Bij de Crossover kan ik alleen dagen zien, en komt er geen dag bij. Ook bij continue zonnig weer en langdurige blootstelling. Bij de 7s ging alsnog t percentage naar beneden. Bij de Crossover kreeg ik t infinity :infinity: symbool. Het aantal dagen bleef echter gelijk en er kwam dus niks bij.

1 like

:grin::grin:

3 likes

Est 2188… :rofl:

Ja is van de toekomst🫣

1 like

Bedenk me net naar je like, dat op de crossover t wel heel gemakkelijk is om de wijzers weer uit te lijnen.

Je kan de accu ook ‘maar’ tot 100% opladen. Percentage accu is gekoppeld aan het aantal dagen dus zal nooit meer dan 100% = x aantal dagen worden.

1 like

Dat snap ik. Je kunt natuurlijk niet meer laden dan de maximale capaciteit vd accu.

Ik bedoelde dat als de accu gedaald was naar bv 80%, dat je em weer naar n hoger percentage kunt opladen.

Uit nieuwsgierigheid had ik zowel mn Crossover Solar als mn 7s Sapphire solar weer beide in Power Save modus n paar dagen achter t vensterbank gelegd.
Zoals verwacht ging de gangreserve v mn Crossover na 3 dagen over op :infinity:. Echter tot mn verrassing toen ik em vd vensterbank had verwijderd ie de volgende dag aangaf er 3 dagen gangreserve erbij te hebben gekregen. Hij kan namelijk geen percentages weergeven.

Helaas bleef de 7s die er pal naast lag percentages verliezen.

Dus Garmin’s kunnen t wel, maar blijkbaar bij bepaalde modellen. Of misschien is mijn 7s exemplaar defect ofzo.

1 like

Wat een ontzettend mooi bandje zeg