Show je smartwatch

Yep, bekend fenomeen. Horloges lijken altijd groter op foto’s. Als je echter voor de spiegel staat en het spiegelbeeld van je horloge fotografeert, dan zie je meer realistische afmetingen.

1 like

Garmin instinct 3 solar 45mm, aangeschaft voor de vakantie. :camping:

5 likes

3 likes

De Garmin Fenix E

3 likes

Garmin Marq gen 2 Aviator

6 likes

Huawei GT 5

1 like

Mooie smartwatch. Ik heb ook een Marq Gen2 maar dan de Athlete uitvoering die ik gebruik voor het sporten. Nu de Garmin Fenix 9 net uit is verwacht ik binnen niet al te lange tijd de Marq Gen. 3 modellen die dit jaar aan de beurt zouden zijn.

2 likes

Dank je Nick :+1:

Na zag de Fenix 9 al langskomen, mooie klok ook!

Of ik naar een Marq gen 3 over zal gaan weet ik nog niet. Misschien als de specs en mogelijkheden een mega stap maken…

1 like

T jammeren de Fenix vond ik altijd de plastic kast. De Marq lijkt geheel v metaal te zijn?

1 like

Ligt eraan. Nooit plastic. Er zijn metalen, carbon en titaan versies. De mijne is grade 5 titanium. Heel fijn.

1 like

Ja de Marq Aviator is geheel titanium grade 5 evenals de band.
Ik vind het een hele fijne smartwatch, kost wat maar dan heb je wat :slight_smile:

2 likes

Ik doe het hier nog steeds met de Fenix 7 Pro.

4 likes

Al jaren tevreden met mijn (destijds met flinke korting refurbished aangeschafte) Fenix 6 pro sapphire. Na heel wat lompe acties en dagelijks gebruik bij het sporten slechts minimale draagsporen. De upgrade naar een 8 of 9 lonkt, maar de beste ROI is deze helemaal afdragen, wat nog wel jaren kan duren. Je betaalt absoluut voor de premium Garmin ervaring en het ecosysteem, maar you get what you pay for

4 likes

Dat gezegd hebbende zou ik zelf nooit de reguliere adviesprijs voor een nieuw model aftikken. Het wordt wat die prijzen betreft tijd dat Garmin meer echte concurrentie krijgt. Corus is daarmee aardig op weg geloof ik.

2 likes

Ik heb mijn Marq een kleine 3 jaar geleden (volgens mijn was Gen 2 net een paar maandjes uit) tegen een sterk gereduceerde prijs via Chrono24 bij een Italiaanse handelaar gekocht. Direkt na release de volle mep op de Garmin website betalen kan maar is niet nodig. Paar maandjes wachten en dan op zoek naar een goede aanbieding loont meestal.

1 like

Ik heb de Fenix 7s. Die heeft dacht ik polycarbonaat als kast. Volgens mij een kunststof met vezels voor extra stevigheid.
Alleen het achterdeksel en een voorplaat zijn v titanium.

Maar ik zag net dat de Fenix 9 Pro kasten hebben die merendeels v metaal zijn. Er lijkt alleen nog n dunne strip kunststof te zitten. Misschien zodat draadloze signalen er beter doorheen kunnen ofzo?

1 like

Fenix 9 pro 43mm. De 47 was mij net wat te groot naar mijn smaak (smalle pols)

4 likes

Gefeliciteerd. Inderdaad groot genoeg, deze.

Ik ben voor de 47 mm gegaan.

2 likes

Ik draag thuis en tijdens het sporten men Coros Apex 4, 46mm op een nylon bandje.

Heb lang bij Garmin gezeten, maar had nood aan iets anders en tot vandaag absoluut geen spijt gehad. Niet te veel bla bla, maar gewoon goede core functionaliteiten, daar blinkt Coros wel in uit moet ik zeggen. De app is ook fantastisch.

2 likes