Show je stoere CWC

Hele mooie CWC! Die is morgen denk ik wel binnen.

Helaas niet. Ik heb helaas nog geen update gehad over mijn bestelling(alleen de orderbevestiging) hoelang duurde dit bij jullie ?

1 like

Contact gehad met CWC. Doordat ik gekozen heb voor een model met een afwijkende seconde , duurt het 5 - 7 dagen voordat het horloge opgestuurd wordt aangezien dit een custom choice is. Nog een aantal dagen geduld dus :grin:

5 likes

Heel het CWC topic doorgelezen en ook eens op Instagram gekeken.
Daar kwam ik dit te weten:

Dus de Forstner Klip is te bevestigen op de fixed bars van een CWC.
Hier nog wat info van de site van Forstner zelf:

End pieces are fixed design, and offered in sizes 18mm, 19mm, 20mm, 21mm, and 22mm. The end piece fits fixed lug bars up to 1.5mm thick (there is a 1.5mm slit behind the lug piece that clips over such fixed bars).

6 likes

Aha, ja een custom zal inderdaad iets langer duren. Normaal gesproken is DHL express, waarmee CWC, verstuurd binnen een dag of twee binnen.
Wel even de betaallink van DHL in de gaten houden om je btw en invoer te betalen.

11 likes

Knappe band zo! Welke is het?

1 like

Dat is een grijze Garmin Ultrafit 20 mm

1 like

Poeh dit is een fraaie foto…

Ziet er mooi uit, alleen een beetje stevig aan de prijs imo! En daar komen nog verzendkosten en importkosten bij.

Ja, is niet goedkoop.
Maar merk dat er hier veel eigenaars zijn die zeer verknocht zijn aan hun CWC.
Dus je schrijft dat bedrag af over vele jaren en het is een mooi alternatief voor een nato.

3 likes

Dan is deze voordeliger en verkrijgbaar in Nederland.

Minder mooi dan de Forstner maar past door de volledig matte afwerking wellicht beter op een CWC. :wink:

(Waarom zit ik dat allemaal op te zoeken en te delen, ik heb geen CWC) :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Wordt het dan niet eens tijd om er een aan te schaffen? :smirk::wink::hugs:

3 likes

15 likes

12 likes

16 likes

Na een weekje wachten is hij zojuist bezorgd. Mijn custom CWC G10. Wat is er dan zo custom aan? De seconde heeft een kleur. Eerste indruk is dat het een ontzettend scherp en mooi afgewerkt horloge is. Comfortabel formaat en hele comfortabele strap.

20 likes

Leuk accent, die secondenwijzer!

Proficiat. Ik ben al heel erg lang aan het dubben om de oranje secondenwijzer te kiezen. Lijkt me inderdaad heerlijk.

Proficiat, mooie aanwinst! De G10 staat ook mijn shortlist.