Ja, quartz is zo slecht nog niet. Het wordt gewoon te snel geassocieerd met brol. Het kan zelf relatief mooi zijn.
Het snelwisselkapje van de cwc G10 vind ik wel iets hebben. Heel erg praktisch.
Ja, quartz is zo slecht nog niet. Het wordt gewoon te snel geassocieerd met brol. Het kan zelf relatief mooi zijn.
Gefeliciteerd met je aanwinst
Mooi man!
Goede omschrijving, er zit letterlijk nul opsmuk op. Blijf de mijne ook veel dragen.
Ik drop hem hier ook even:
Gefeliciteerd met je mooie CWC!
Geniet ervan en welkom bij de club!
Ik krijg net een mailtje waarin de G40 wordt aangekondigd.
Ik weet niet of ik daar erg gecharmeerd van ben.
grotere field watch, vintage look, op zich wel een interessant quartz uurwerk.
Enige dingetje voor mij is dat er geen directe link naar de MOD of zoiets is. Prijs is overigens niet heel goedkoop
Welk uurwerk stoppen ze erin en wat moet het kosten? Zie ik op de website niet zo snel. Voor mij is zoiets in 40mm echt te groot.
Ronda 715Li
Stom, overheen gelezen in alle snelligheid, dacht dat het de batterij was
Eens… Persoonlijk ben ik hier ook niet erg wild van.
Gek genoeg, vind ik deze er toch wel tof uitzien, maar dat is persoonlijk…
Vind ik ook, kast lijkt me ook prima al mogen daar wel wat meer foto’s van vrij gegeven worden.
De 38mm is ook niet verkeerd maar op mijn pols vond ik het na een tijdje altijd wat te klein dus wie weet deze 40mm .
Ik dacht kijk ff op mp, staan 2 geheel andere versies … oudere.
Ik weet niet precies wat jullie bedoelen met balans is weg … want de oudjes komen ook ongeveer het zelfde bij mij over .
Thanks, deze past mooi in mijn collectie.
Die Hamilton is ook een heel ander model. Zoals de W10/Mellor. Waar het eerste CWC model op gebaseerd is.
Ik had hem gisteren ook gezien. Dit is echt een vreemd model. Beetje vintage beetje space age, jaren 50 meets Starwars.
Tja, het is een CWC. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Niet mijn ding, raakt kant nog wal.