Ik denk niet dat deze voorlopig in de civiele verkoop gaat…
hoezo niet?
Omdat deze aan de britse strijdkrachten wordt geleverd.
en de CWC SBS dan?
Deze werden officieel aangeleverd door het Britse leger, misschien nog enkelen, maar niet meer in de getalen zoals vroeger…
Velen sbs leden kopen deze horloges tegenwoordig volgens mij zelf .
( Traditie? )
Die wordt volgensmij niet meer geleverd, want de SBS krijgt nu de Holton Professional, van Elliot Brown.
volgens CWC wordt deze nog wel geleverd:
Het sleutelwoord is “currently”
Ik heb in m’n beste Dunglish een mailtje naar ze gestuurd over de G10-X. Ben benieuwd waar ze mee terugkomen.
dat geloof ik ook wel, maar zoals jezelf zei, het gaat over de Britse strijdkrachten. Vrij helder dat daar nog wel aan geleverd wordt zoals CWC zelf zegt.
Het is net alsof ik met een AI dingetje aan het praten ben, overtuigd van zichzelf maar als je even nadenkt weet je al snel dat het niet klopt
Eind 2017 zijn de eerste Holton Professional geleverd aan diverde SBS squadrons.
Ik geloof ook wel dat CWC nog levert, maar dat gaat alleen op verzoek en in batches.
Het overschot van die batches, wordt op de website te koop aangeboden aan het “gewone” publiek.
dat was toch puur wat ik bedoelde? het wordt nog geleverd aan de Britse strijdkrachten, jij haalt specifiek de SBS erbij.
Waarom zou een “overschot”, niet helemaal zeker of dit ook zo is, niet voor de G10-X te koop worden gezet? Precies hetzelfde recept
Denk dat we deze “discussie” nog wel een week voort kunnen zetten op deze manier.
Stuur CWC een mail, vraag of je een G10-X kunt krijgen.
het is geen discussie, ik vraag waarom en de reden die je aangeeft klopt niet
Je hebt helemaal gelijk, ik zit er volledig naast. ![]()
Hoe dicht zal mijn hand op de bestelknop gaat hangen in Nov/Dec?.. ![]()
![]()
![]()