G10 ultraman present.
Ik ben met CWC in gesprek om te zien of ze een origineel vervangend glaasje voor mijn (T) G10 hebben…
Als ze die niet hebben, kijk ook eens even op eBay.co.uk. Daar staan af en toe wel originele en tijdcorrecte glaasjes voor een (T) G10.
@Mausje75 Vandaag krijg ik mijn Garmin klittenband bandje binnen. Thanks voor de tip en ben benieuwd hoe comfortabel deze gaat zijn op de G10. ![]()
Vandaag het Garmin bandje binnen gekregen. Erg tevreden mee, thanks voor de tip. Fijne zachte stof en zit comfortabel omdat je het tot op de mm kan aanpassen. Erg blij mee!
Veel draag plezier! Maar dat gaat vast en zeker lukken!
Staat goed btw! ![]()
![]()
Ik heb die kleur ook nog liggen
Dankje Andre!
Maar inmiddels is het glaasje onderweg vanuit CWC!
Nu nog iemand vinden die dit glaasje kan monteren ( en evt ook de secondewijzer iets beter zetten )
Ik weet niet in hoeverre dit op het forum besproken mag worden omdat het bedrijf geen member is.
Maar ik heb vorige week mijn 34 jaar oude TAG terug gekregen nadat ik hem heb laten nakijken door een reparatie service in Zaandam die onder een grotere groep valt.
Horloge opgestuurd en deze is geïnspecteerd waaruit ik meerdere offertes kreeg nadat ze het horloge getest hadden. Ik koos voor de optie om het horloge weer waterdicht te maken en werd van dit process op de hoogte gehouden en na reparatie werd het horloge weer kosteloos naar mij opgestuurd. Alle oude onderdelen kreeg ik er netjes bij. Dus ben er super tevreden over.
Via Google kun je deze horloge reparateur vinden en hoe je anders vrij om een DM naar mij te sturen. Maar denk als je hun een berichtje stuurt met de vraag of zij het voor je kunnen vervangen dat dat geen probleem is.
Fijne dame, die Rachel. Heb haar telefonisch 2x gesproken, nadat mijn SBS terug was gegaan voor reparatie.
Ben benieuwd of die G10X er dan toch gaat komen voor ons, als “gewone” klant!
En staat ook nog eens tof ![]()
3 keer moderne ‘L’ G10 maar 3 keer voldoende anders. Al is de airborne wel van mijn vriendin ondertussen.