Ik zie niks vreemds op je wrist shot maar de 36mm is idd een acquired taste.
36 is opzich prima… op staal helemaal.
Maar de cwc is ook heel dun, laag in gewicht, kort
Echt klein… zeker wel fijn.
Is niet perse de hoofdreden, telt wel mee.
Vind het gewoon een gaaf ding, maar ik doe niet meer stapelen. Er moet iets uit als er iets in komt.
Ik heb iets incomming dus moet een plekje vrij komen.
Dan is de CWC de pineut, want een horloge puur voor de heb kan niet de blijver wezen als er iets draagbaars ophanden is.
Dat snap ik. Het is een beetje de stuiterbal in mijn set aan het worden. Er uit vanwege draagtijd, er in vanwege charme. Wat wordt je volgende aanwinst?
Mooi horloge en 1 van mijn meest gedragen horloges ook. Juist vanwege het formaat, maar het is inderdaad zonde als je hem niet draagt om te behouden.
Ik ben wel benieuwd wat voor bandje dit is, want het staat erg goed op de G10!
Succes met de verkoop!
Ik wil de titanium PRX proberen.
PRX is er ook zo eentje… trap er elke keer in en net zo snel vertrekt ze weer.
Wie weet is de 38mm titanium de uiteindelijke winnaar…
En er is een Rus onderweg…gekocht in Oekraïne ![]()
![]()
steveostraps ![]()
![]()
Thanks voor de tip!
Hmmm…denk ik schept hoop…![]()
Een als deze nu gaat, komt er over een tijdje weer een andere G10 ![]()
![]()
Vast. ![]()
![]()
Te erg
Zit hij niet te strak zo?
Mijn vriendin heeft dezelfde uitdrukking op haar gezicht als m’n kat wanneer ik doorratel over horloges of een horloge zie in een film di we samen kijken.
Als het goed is komt morgen het CWC acryl glaasje binnen voor de “T” G10…
Kennen jullie iemand die het glaasje kan vervangen?
Zou ik niet doen. Zo kan het nog wat langer duren eer je TL2 bent. ![]()
Wat betreft einde batterij. Ik weet niet welk quartz uurwerk ze in dit model zetten, maar bij de G10 heeft het kaliber een einde batterij indicator. Dat wil zeggen dat de seconde wijzer om de 4 seconden springt wanneer het tijd is om de batterij te vervangen. Dit moet wel op het WWW te vinden zijn, of het kaliber dit heeft. Mocht dat het geval zijn, dan heeft het probleem dus niks met de batterij te maken.
Vorige post gedelete en hier opnieuw, ik wist niet dat er 1 bepaald zinnetje de forumregels overtrad
Even cheaten hier, foto van mijn cwc t20 (dus de w10 quartz) maar zoals je mss opmerkt staat die niet op het juiste uur. Dat is hopelijk gewoon omdat er een nieuwe batterij in moet (blijft wel vreemd want volgens het garantie kaartje is het horloge van 10/25, hier op het forum gekocht en de batterij zou toch 3 jaar moeten meegaan?
)
Kan iemand me zeggen welke batterij ik moet kopen?
Als ie terug tikt gaat in de verkoop, wrs via vinted omdat ik hier na goed een jaar nog niet aan trust level twee zit (wrs omdat ik te weinig actief ben in posten maar is het voor me geheel onduidelijk hoe ik aan level 2 geraak)