Show je stoere CWC

Ah, ik heb het een en ander gevonden. Dus als ik het goed heb is dit een exemplaar die in 2020 gemonteerd is geweest. De plaat heeft dus effectief tritium plots en de wijzers zijn luminova toch? Heefl tof exemplaar @CWCADDICT en inderdaad daar zou ik niet neen op zeggen. Als ze een moderne versie met L plaat uitbrengen zou ik ook wel op de koopknop drukken.

Maar volgens google zou de originele uitgebracht zijn in 1990. Ik vind er veen foto’s van. Iemand die dat kan bevestigen of ontkennen?

De rechter, die zonder batterij deksel. Mijn exemplaar heeft een iets hogere kast dan een standaard G10.

Zover ik weet is die niet dikker. De royal navy uit 1985 heeft wel een aanzienlijk dikkere kast tegen over staan van de andere 2.

1 like

Mooi trio :ok_hand:t3:

1 like

Vandaag nieuwe Zuludiver NATO-strap binnengekregen.
Past perfect op de CWC automatic.

De afwerking en stitching van de Zuludiver is perfect.

Helemaal happy ermee :diving_mask:

13 likes

Heel toffe uitstraling zo :facepunch:t2:

1 like

Heel mooi! En dat kompas maakt hem helemaal af. Veel draagplezier.

1 like

Altijd goed, Zuludiver strappie!

1 like

Vakantie weer voorbij!

11 likes

Mooie vakantie gehad? Ik heb nog een week

1 like

Zeker!
Het was heerlijk! :hugs:

Geniet er nog van!

2 likes

Ja dat klopt. Tijdens de eerste golfoorlog hebben ze die gemaakt maar om een orginele uit die tijd te finden of te kopen moet je veel geduld, geluk en goede connecties hebben bij CWC verzamelaars.
Ook is er nog een groene dail geweest maar of die ook is gebruikt door de Royal Armed Forces moet ik nog effe uitzoeken.

8 likes

Still going strong, na bijna 2 jaar onafgebroken aan de pols…:muscle:t3::hugs:

10 likes

Die Garmin Ultrafit past er perfect bij :ok_hand:t3:

1 like

Deze zit ook erg comfortabel! :hugs:

1 like