Show je stoere CWC

Deze net gekocht voor een fantastische prijs. Net geen 200 euro.
6bb de goede code voor een echte G10 navigator Issued uit 2012.

12 likes

Mooie aanwinst voor een leuk prijsje. Gefeliciteerd!

Weet iemand of er ook een royal navy duiker is zonder vaste spring bars? Ik zou hem op staal willen dragen

Kort antwoord: Nee
Er zijn wel banden die hiervoor zijn gemaakt.

https://www.ebay.nl/itm/Lacy-20mm-Bonklip-Military-Style-Open-End-Watch-Bracelet-New-old-stock-/235038743632?mkcid=16&mkevt=1&_trksid=p4429486.m46890.l6249&mkrid=710-127635-2958-0

1 like

Mooie Nato past er goed bij.

1 like

Spijtig. Had dit anders wel een mooi (en goedkoper) alternatief voor een Vintage Omega 166.0234 of seamaster watchco gevonden.

Even iets ergs zeggen; eraf laten slijpen en er drilled lugs van laten maken. Heb ik serieus een keer gezien. Had de horloge eigenaar laten doen bij een goudsmid. Voor de purist is dit natuurlijk not done.

2 likes

Ik heb het ook wel eens bij een ander horloge gezien, maar ben daar dan toch geen fan van. Vind het ook nogal een ingreep. Anders dan een wijzertje of bezel insert die je zo weer omruilt.

Ik heb nu de zodiac en ben daar erg blij mee, maar vind dit design van CWC en die Omega nog wel net mooier.

6 likes

Je hebt ook nog Jacques bianchi.
Dat is een franse duiker die heeft hetzelfde model ongeveer

Met removable springbars
Koop je gewoon een wijzerplaat met uurwerk.

2 likes

Nog steeds erg blij met deze, stiekem toch al aan het kijken voor nog een CWC…

11 likes

Mooi hoor! Ik heb dezelfde gehad. Daar heb ik torn een day-date wijzerplaat ingezet. Het uurwerk dat erin zat had dit standaart gemonteerd. Dus het was gewoon een kwestie van wijzerplaat wisselen en klaar.
Ik heb momenteel weer een
CWC-fase :blush:
Paar weken geleden een mooie Navigator gekocht voor een mooie prijs plus full-set.

Gisteren een SBS duikhorloge gekocht bij Silvermans.

8 likes

Blijft een top ding voor het geld die G10. Vandaag ook weer aan de pols. Het ziet er allemaal wat slordig uit. (Quartz in koeien van letters op de plaat, en die onrustig tikkende secondewijzer) maar dat heeft ook net de charme die ik zoek in horloge’s.

10 likes

Ik heb hem ook al 2 weken constant aan de pols.

Afgewisseld door mijn
Glycine Airman the Chief

9 likes

Leuke set! Ik denk zelf dat er ook een SBS diver gaat bijkomen.

1 like

de SBS is het horloge wat ik dagelijks draag :slight_smile: nog extra straps besteld?

Had ook voor de brexit moeten bestellen, nu voelt het toch ietswat te duur aan allemaal met bijkomende invoerkosten. Jammer dat alle prijzen in engeland hetzelfde zijn gebleven.

Yes sir,
Een mooie Zulu,

4 likes

Dat ging snel! Woensdag gekocht. Vandaag hier!

17 likes

Alleen in horloges? :upside_down_face:

Ik heb er eentje op het oog maar omdat die een millimeter dikker is dan normaal is die ineens 400 euro. :scream:

1 like

Valt op zich wel mee. Een nieuw kost ook zoiets dacht ik. En dan heb je wel een echt geïssued horloge.

Ja, alleen in horloge’s :zipper_mouth_face:

1 like