Hoi Maurice, zwemmen zou ik niet echt doen met 5atm.
Ik heb vorige jaar gezwommen met een 3ATM horloge ( Seiko SNK809 ), zolang je alles met beleid doet. .
Gezien deze volgens mil specs zijn gebouwd, zullen deze op missie voor hetere ( lees nat ) vuren gestaan hebben?
In praktijk kan een G10 best een slokje water hebben, per ongeluk wel eens omgehouden in het zwembad en geen enkel probleem.
Bovendien, het ding was/is soldier-proof en die gasten maken ook wel eens een plons.
Tja, ligt ook wel een beetje aan de manier van zwemmen.
Bij een duik in het zwembad waar je met flinke snelheid richting bodem gaat is weer heel wat anders dan een beetje poedelen.
Precies dat, met een rustige schoolslag cq rustig wat baantjes trekken, kunnen ze echt wel tegen. Maar vanaf bijv een duikplank het water in zou ik dan ook niet doen.
Beleid is het toverwoord.
Ik zwem bijna nooit. De laatste keer was vorig jaar op reis in toscane, en toen had ik net een seiko turtle gekocht. Logisch dat deze toen aan de pols hing. Douchen doe ik nooit met een horloge om. Niet omdat ik bang ben voor waterdichtheid. Het is niet meer dan een gewoonte . Bij het handen wassen blijft hij uiteraard gewoon aan.
Het zijn moderne horloges, de jouwe zelfs nieuw! Die kan tegen water zelfs als je van een brug afspringt.
Nogmaals het zijn mil-spec type horloges, en dan de real deal. Die kunnen dat hebben, fear not my young apprentice, use the force! De Royal marines forces! Die liggen, heb ik begrepen, wel eens in het water met hun zooi
Ik had stiekem ook niet anders verwacht!
Moeten die vijzen niet harder aangespannen worden? Of zijn die enkel voor de sier?
Die zitten er niet voor de sier, maar ze kunnen niet verder in elkaar geschroefd worden.
Ik heb het bandje er alweer afgehaald. De positie van die schroeven zitten niet lekker op mijn pols. ( op mijn Vario zit dat bandje lekkerder om mijn pols )
Voor nu ff een nylon bandje erop gelegd
Beter imho. Nu nog 19mm bandjes schoren, en dan ben je helemaal het mannetje
Voorlopig ff niet. Ik heb zoveel 18mm bandjes, dat als ik nu weer met bandjes aan kom kakken, ik de komende tijd op de bank mag slapen denk ik.
Mooie foto!
Heel gaaf