Dit merk wel. Het eerste horloge dat op hun website te zien is doet mij bijvoorbeeld erg denken aan chronoswiss
Wat een mismatch qua stijlen zeg
Heb je een foto van de achterkant?
Ik ben erg benieuwd of dit een copy/homage is, of dat het daadwerkelijk de bedoeling was deze aan het M.O.Defence te leveren. Ik ken het merk, maar ik weet er weinig van.
Hoe moet je die codes lezen?
Effe naar boven scrollen
W10 = code voor Royal Army
6B = Royal Airforce
552 = Royal navy
555 = Royal marines
commando’s/SAS en SBS
Dan volgt het type apparaat 6645 is een “meet” apparaat.
Dan 99 de Nato code voor Great Britain en als laatste nummer het soort meet aparaat 54115317, (pols)horloge.
Daaronder serienummer en jaar van uitgifte.
En dat allemaal bijelkaar is de NATO code voor een Engels polshorloge.
En?
Dat klopt. Die BWC zal niet aan een legeronderdeel geleverd zijn, maar uitgebracht om mee te liften op het succes van deze horloges.
Mooi ding hoor! Beter dan een Chinese babi pangang kopie.
Komt misschien wel uit dezelfde fabriek zo op het eerste oog.
Uuhm, ik las net het topic over Chinese en andere hommages. Er zijn er genoeg die er anders over denken. Maar laten we die discussie maar niet in dit leuke topic voeren
Sorry ik bedoel de Zwitserse fabriek waar CWC gemaakt word.
Een Cwc duiker blijft knagen misschien moet ik er toch eens aan gaan geloven.
Maar op 1 of andere manier houdt de prijs me tegen. En de Brexit maakt het er niet leuker op.
Geloof me, hij is het echt waard. Gewoon afwachten tot je er eentje in het blauw ziet staan. Dan heb je ook geen risico op grote afschrijving mocht dat je zorg zijn. Plaatje voor de sfeer, geen duiker maar een gewone moderne field met luminova.
De G10 heb ik ook gehad. De laatste militaire uitgeleverde met Tritium. 2006 uit mijn hoofd.
Over de duiker. Dat denk ik ook maar of ik het het waard vind dat weet ik niet.
Hoe ga jij om met die 50m WR?
Zwemmen, douchen?