Show je stoere CWC

heel bijzonder idd, nu nog iemand vinden die ook echt 100k wil uitgeven aan CWC, lastig inschatten wat de waarde van zoiets is, het klinkt wat hoog als je het los van elkaar ziet, al heb ik geen idee wat de waarde is van een test horloge maar gemiddeld betaal je meer dan 8k per stuk, wat toch wel veel is

2 likes

Als deze collectie “los” te koop werd aangeboden was ik er als de kippen bij!

1 like

Special edition van de SBS! Gelukkig in de verf gebaseerd op water :slight_smile:

8 likes

Jij durft, hahahaha. Mooi exemplaar.:blush::+1:

Even wat leven inblazen.

Vandaag deze heerlijke CWC om de pols. Draag deze de afgelopen weken nagenoeg constant om de pols.

10 likes

Vandaag de Tritium CWC Royal Navy Diver nog eens om de pols!

17 likes

Leek mij mooi om een G10 uit mijn geboortejaar aan te schaffen. Kom ik erachter dat ze er niet zijn uit 1986. Enige jaar dat ze niet issued zijn aan de MoD in de periode 1980-1998. Moet een sign zijn dat ik geen geld meer mag uitgeven aan deze hobby…

3 likes

Ook zo eentje die nooit weg gaat

11 likes

Prachtige foto ook!

1 like

1 like

Doet iemand nog iets met zijn CWC?

Wat is het stil hier zeg.

13 likes

Vandaag op de bestelknop gedrukt bij CWC voor een nieuwe G10.:hugs:

5 likes

Eentje van vorige week dan, fatboy & fatboy:

13 likes

Vanwege cursus draag ik momenteel andere dingen en zit nog in de honey moon met mijn sea dweller. Maar mijn cwc gaat zeker niet de collectie verlaten. Dat is een blijvertje :heart::ok_hand:t2:

2 likes

Mooi hoor :ok_hand:t2:

1 like

En, is die er ooit gekomen? Ben wel benieuwd, omdat ik voor mijn BWC nog een passend bandje zoek.

(excuus, is geen CWC)

3 likes

Nope… niet meer van gekomen omdat ik die pukkel nog gebruik. :wink:

2 likes

Dat merk ken ik niet, zou dat de OEM-fabrikant zijn die er ook een paar voor zichzelf in de markt heeft gezet?
Zo te zien niet van CWC te onderscheiden.

1 like

Dat is op zich ook niet moeilijk. de G10 heeft een erg eenvoudige kast om na te maken, en ook de afwerking is heel eenvoudig. Ik heb eerder in dit topic ooit een 3d tekening gepost van de kast. Geometrisch is die erg goed te ontleden.

2 likes

Maar niet veel Zwitsers halen dat soort truccen uit volgens mij…

1 like