Deze CWC heb ik inmiddels niet meer. Leuke van nato bandjes is wel dat je voor weinig geld veel keuze hebt. Gewoon wat experimenteren en wat bandjes kopen
Alleen wat jammer dat de originele Phoenix NATO’s overal uitverkocht zijn of de hoofdprijs voor betaald
Blijft tof merk. Ooit van @ROC een diver gekocht maar inmiddels weer verkocht. Wel met scheef oog naar een mellor 72/w10 aan het kijken maar vind het nog iets te duur….
Aardig goed terug te kopen en zijn niet 10 keer over de kop gegaan
Geen 10x, maar ik denk dat je er ook een beetje tegenaan moet lopen. Ik zie ze nu op eBay voor rond de €300, is dat een beetje de prijs momenteel? Ik heb er een uit '89 gekocht in 2015 voor €90 en in 2019 een uit '90 voor €150. Helaas dus beiden weg gedaan
Ow Jah zie het nu ook, redelijk uit een lopend prijzen. Gelukkig kwam die van mij hier op de forum op mijn pad.
Lekkere foto
iPhone SE. Oudje .
Voor de CWC liefhebbers onder ons….
Hebben jullie dit gezien?
Dat is nogal wat, prachtig om te zien maar wat een prijs
Ja, inderdaad…als het nou een enkele CWC RN 1980 zou zijn….maar zo’n hele kist vol ….
nou idd, zou haast denken dat het de persoon van de website cwcaddict is, kan altijd een prive persoon zijn maar het gaat om cwc dus kan mij niet voorstellen dat er meer dan 5 mensen zijn die zo’n verzameling hebben
Dit is een zeer zeldzame verzameling. Deze zijn heel lang onder de radar geweest. En hier is iemand heel lang bezig geweest om deze collectie en documentatie bij elkaar te krijgen.
Die CWC 1980 divers zijn nog zeldzamer dan een Rolex Milsub