Show je stoere CWC

Ik ben er hard over aan het denken om van deze oude “pukkel” een bandje te maken.

Maar wel een mooi horloge! :hugs::pray:t3:

2 likes

Dat is ook een subliem idee!!

Die MN straps zijn ook geweldig voor een CWC. Staat heel goed op jouw duiker!
Ik zal een rondvragen bij de lokale Toos :wink::+1:

1 like

Wat is zo zie zou deze £ 1499,- moeten kosten.
Naar de EU komt er nog £ 30,- verzenden bij, dus totaal £ 1529,-.
Bij elkaar iets van € 1758,- 🫣.
Normaal zijn de prijzen van CWC zonder btw of vat op hun site, maar dit zou zomaar incl. de btw/vat kunnen zijn. Anders komt er nog € 362,- bij. Brrrr…

1 like

Mis ik iets? Een realistische prijs op basis van specs lijkt mij echt 1/4e daarvan max.

2 likes

Het is weliswaar een special edition, maar ze vragen hier echt de hoofdprijs.

1 like

Ik heb mijn real deal CWC W10 in perfecte staat verkocht voor de prijs die hier als btw eroverheen komt :sweat_smile:

4 likes

Oef, je zou dan nog eerder voor een Baltany D12 gaan. Die is wel 39mm, maar een fractie van de prijs van deze CWC.

Ik heb er één, prima horloge hoor, voor weinig.

Volgens mij gaat TimeFactors ook een D12 presenteren.

Jason Statham draagt deze in The Meg 2. Altijd al een man van stijl en klasse gevonden.

8 likes

14 likes

Van @Clem een 2019 CWC overgenomen voor een vriend van me die helemaal gek is van mijn 1982 Fat Boy:

Ik snap nu inderdaad waar die van mij zijn naam aan te danken heeft :rofl:

9 likes

Wel een mooie. :pray:t3:
Maar niet voor die prijs. :roll_eyes:

1 like

Kun je daar dan iets kopen?
Ik snap daar helemaal niks van. Hij heeft mooie replica’s zeker, de laatste keer dat ik op de TF site keek was er een of ander schema per week voor verkoopdagen of uren. Dat is wel al een hele tijd geleden moet ik toegeven. Milspec-kige hobbyset toys for the boyzzz

3 likes

Ja hoor, morgen weer.
Het is een éénmanszaak hè, met sinds kort hulp van z’n broer.

1 like

Ja, mee eens. Dat is mij ook even te gek.
Modelletje en uurwerkje vind ik wel top :grinning:

Dat is zeker waar… ik was eigenlijk altijd wel gecharmeerd van de Mellor 72 mechanical. Maar als ik dan alles ga uitrekenen wat het uiteindelijk kost vooraleer ik het horloge hier heb.
Dat is het voor mij persoonlijk niet waard. Maar misschien ooit… ( of een 2e handse )
In de tussentijd ben ik heel blij met mijn Vario 1945 D12.

2 likes

Inmiddels heb ik het garmin nylon bandje binnen! Kwaliteit voelt erg goed aan, met klitteband. Zeer comfortabel en het mooiste vind ik dat op de achterkant van het horloge geen stukje band loopt, zoals bij een NATO is waardoor het horloge platter op de pols ligt.

Zie hieronder het voorbeeld met de SBS :slight_smile:

4 likes

Afgelopen week deze prachtige CWC van forumlid FFSF overgenomen. Zeer content mee😊

15 likes

Is de eerste batch al onderweg? Anders ben ik ook wel geïnteresseerd :grin:

Wat heb jij trouwens een bizar laag genummerde '80er! Ik heb er 1 uit de 4k serie.

Ben trouwens naarstig op zoek naar een nieuw bandje maar zie door de bomen het bos niet meer. Neig naar donkerbruin leer, of toch weer donkergroen nato…

2 likes