Draag hem toch nog vaak hoor.
Soms denk ik wel eens dat een gs10 de ideale beater zou zijn. Maar die heeft dan niet de caseback zoals het origineel.
Draag hem toch nog vaak hoor.
De caseback zie je toch niet als je 'm draagt.
GS Sapphire is nu een van mijn meest gedragen beaters naast mijn Vostoks…
Zo kan je natuurlijk heel de wereld plat relativeren. , het aparte batterijdekseltje en de gegraveerde nummer met jaar van productie erop voegt erg veel charme aan het horloge toe imo. Ik merk dat ik de g10 vaak van mijn pols neem en eens naar de achterkant loer.
Waarom toch? De mijne heb ik nieuw gekocht, na 3 jaar dragen zijn er 2 kleine blutsjes in gekomen, welke ik zowaar op dit horloge best goed vind staan .
Harco kerel, die dingen zijn gemaakt voor wereld oorlog 3. Die kan jouw NUKUBU AMOLAPA actie met glans doorstaan.
Er zijn er die 3 conflicten hebben overleefd en daar zie je niks an.
behalve NATO bandjes etc is het soms wat lastig om een bandje te vinden voor fixed bars. Garmin komt met een nylon bandje uit, over een tijdje, maar staat op de website. Ziet eruit alsof het ook bv voor een SBS kan werken, of heb ik dat mis? Onderaan de pagina staat hoe het bandje te monteren is.
Ziet er idd wel uit als een handig kliksysteem maar die prijs is voor mij een no-go.
Die is heel anders, ik zat naar iets anders te kijken, klopt. Dit zou kunnen werken maar eerst maar eens echte plaatjes ervan zien, hoe het blijft zitten is me nog niet helemaal duidelijk.
nog eens klikken dan? aangezien het op het plaatje op de site klitteband is
Ik zag een soort schematische tekening (op telefoon, klein dus) klitteband verklaart een boel. Zou je zelf kunnen maken met zo’n rol om computerkabels bij elkaar te binden.
Dit is een hele fraaie CWC! Ik zag hem te laat op de website staan. Kennelijk zijn er slechts 50 van gemaakt (en ook 50 in de “brass” uitvoering).
Mijn CWC G10 uit 1980 net even voorzien van een (origineel CWC) bandje.
Die G10’s hebben vaste lugs waardoor je snel beperkt bent met de keuze van je bandjes.
Overigens, die camo-bandjes van CWC zijn nu belachelijk overpriced.
Misschien dat ik zelf eens een bandje laat maken van een oude camouflage jas .
Wie weet waar je de nodige sluitingen en schroefjes kan halen?
Hier nog een optie met leren bandje:
In de eerste run toch? Dan komen er wel meer.
Ja, vast wel.