Ja, beide paraat.
De GS Sapphire is iets dikker qua kast dan de gewone G10, zelf vergelijkt CWC het met de “Fat Boy”. Pietsie zwaarder ook. Ligt ietsje hoger op de pols maar who cares, in praktijk maakt het voor mij zga niet uit qua draagplezier.
Het voordeel van saffier is dat je je niet drukt hoeft te maken van over krasjes, als ik een plexi draag ben ik me daar altijd van bewust en beweeg ik de betreffende pols meer gereserveerd zogezegd.
En de 8-10 jaar batterijduur is beduidend meer dan de standaard. 20 bar WR is ook fijn, al met al een zorgeloze beater.
Toch is plexi het mooist om naar te kijken, nooit vingerafdrukken, en kleine krasjes zijn zo weggepolijst.
Is er iemand toevallig die een CWC Diver heeft die ik kan passen in omgeving Hoorn?
Hoor graag!
Woon helaas niet in Hoorn of de omgeving. Echter ben je een keer in de buurt van Waalwijk (Brabant) dan van harte welkom.
Groetjes,
Robert
Ah hartelijk dank Robert. Waardeer het heel erg:)
Groetjes
Kort vraagje trouwens, draagt de diver als een echte 41? Of kleiner/groter?
Draagt voor mij als een 41. Niet veel groter dan dat.
Heb je een RN of een SBS?
Nice!
Als je in de buurt van Almere komt ben je ook welkom om te passen.
thx
Deze om vandaag, ben aan t twijfelen om er een diver quartz (matte top) aan toe te voegen… door die import en verzendingskosten zit ik toch wel meer te twijfelen😬
Zo dan, zie ik nu pas inderdaad. Was van plan om de SBS variant te bestellen. Maar omgerekend al €900,- ex import en verzendkosten….
Is toch een hoop ander leuks voor op de kop te tikken dacht ik zo.
Dat laatste snap ik. Ik kon mijn diver vorig jaar gelukkig voor een schappelijke prijs van een ander forumlid overnemen.
Exact, ook nog valuta omrekenen dan zit ik ook idd rond 900 inclusief alle kosten…
Duur! Wel cool…
Ah dat is wel fijn idd, elke x als ik een CWC aangeboden zie, zijn ze binnen enkele uren/dagen weg haha. Ze zijn populair! En terecht, vette horloges