Dank @Spooler!! Mooie G10.
Wellicht moet ik die ook nog maar eens toevoegen aan mijn collectie.
Dank @Spooler!! Mooie G10.
Wellicht moet ik die ook nog maar eens toevoegen aan mijn collectie.
Zo’n G10 is echt leuk in zijn eenvoud.
Sinds de laatste zomer/wintertijd wissel, loopt deze G10 maar een halve seconde voor op de avondklok.
Heel tof, gefeliciteerd met je aanwinst
Dankjewel!!
Wat voor band zit hier nou aan?
Gaaf
Deze is nog niet van mijn pols geweest. Draagt top!!
Nu wil ik ook de RN Diver. Ik denk dat ik een probleem heb…
Avondklok moet atoomklok zijn.
Mooi!
Iemand in het CWC topic ervaring met de duikers en de “FXD” optie van Erika’s MN banden? Er staat bij dat deze minimaal 2,5mm tussen de lugs moet hebben. (Ze bied ook een rivet optie, die vind ik niet zo mooi en ik ben een beetje eigenwijs ).
Ik heb ook een WOE Glomar band, met klittenband, deze krijg ik ook tussen de fixed bars van mijn SBS Diver door gewurmd. Maar aangezien de Erika’s band 80 á 100 euro moet kosten, wil ik toch wat huiswerk doen!
Ik heb zowel de rivet versie als de FXD versie van de Erika’s MN straps. De FXD MN strap krijg je met veel trekken en sleuren nét op de FXD. Heb al verhalen gehoord van mensen die de strap erbij kapot hebben getrokken.
De CWC heeft een stuk minder plek dan de FXD tussen de bar en lugs, dus daar gaat ie helaas al helemaal niet op passen…
Ben je niet het zelfde kwijt onder aan de streep voor een band van WOE? Die komt uit Amerika toch?
Ahh, dat is zeker niet de bedoeling en zonde van de centen!!
De verzendkosten zijn wat duurder. €22 geloof ik. Heb er twee van, dragen top, maar de MN kan bijna niets aan tippen!
Hij past goed en draagt prima. Je moet het alleen bij haar aangeven en de 18 mm lug width kiezen.
Ziet er goed uit!! Rafelt het materiaal niet bij die rivet?
20mm, althans dat is bij mijn SBS zo.
Zie net ook de nieuwe Ti300 diver van CWC.
Heftig prijskaartje. Prijs is wel met UK VAT erbij, geloof dat ie zonder VAT uitkomt op ongeveer 1000 britse ponden. Ik vind hem heel erg gaaf, maar zelfs met m’n military discount, vind ik het hem niet waard.
Dan liever de issued RN Diver erbij, of de Re-Issue diver, die vind ik ook tof!