Show je stoere CWC

@Sjorsson, ga jij je hier ook bij voegen?
Kom op dan, koolmeesje! :joy:

Nee geen rafels, het einde is goed dicht gebrand.
En het is weggewerkt door kunstig opvouwen van het eindstuk.
No worries. Mate!

7 likes

Ziet er goed uit!! Misschien toch naar overstag gaan dan :thinking:.

Voor vandaag:

9 likes

Vandaag maar weer eens de CWC om de pols geslingerd.

13 likes

Wat anders? :grin:

9 likes

Heel tof!! Leuk ook, die band er bij.

Nog een foto van de SBS

9 likes

Dank je. Het horloge kan met verschillende nato’s gecombineerd worden. Dit exemplaar van CWC zal niet snel mijn collectie verlaten.

Bij jou uitvoering vind ik de datum en dagaanduiding een dikke plus en is mooi in de wijzerplaat geplaatst. Echt puik :blush::+1:

1 like

Herkenbaar gevoel, heb de mijne nu bijna 2 weken, en is maar 1x van de pols geweest haha.

Vind het echt een topper! Zal zeker nog een CWC volgen.

1 like

Iemand de CWC van The Grey Nato (podcast) weten te scoren?

1 like

Die is, als ik het goed heb, alleen maar verkocht aan mensen die luisteraar zijn van TGN. Zo zijn ze gepreordered.

De normale variant van CWC is wel beschikbaar in april. De Ti300.

Klopt, voor mensen die in de Slack zitten. Maar kon zijn dat iemand hier daarin zit. Ik was net te laat, leek me wel geinig.

1 like

Vandaag op een grijze nato. Geeft meer rust en balans dan op een bond natostrap.

16 likes

Klopt, oogt idd meer gebalanceerd! :hugs:

1 like

11 likes

10 likes

Iemand die de divers heeft van CWC, de ervaring dat het uurwerk stopt met lopen?

Vanmiddag een keer gehad, na het terug op tijd zetten liep het weer, maar begin van de avond wederom stil. Na op tijd zetten hetzelfde verhaal.

Heb een mailtje naar CWC gedaan, wat te doen. Wel zonde, als het probleem zich blijft voordoen.

Update. CWC wil hem terug hebben, gaan hem bekijken en vervangen. Dat is dan weer top.

Ze gaven aan dat het heel ongewoon is en het eigelijk niet mag.

3 likes

Goede service! :hugs:

Ik ben benieuwd wat het is.

1 like

In de mail zeiden ze een vermoeden te hebben, dat de wijzers niet correct te zijn uitgelijnd en daardoor blijven ze hangen.

Ik mag hem kosteloos terug sturen en ze vervangen het horloge.

Top geregeld als je het mij vraagt!

5 likes